اخبار داغ

حضور تیم های ارزیاب هلال‌احمر در شهرک علم الهدی شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش هلال‌احمر و اعزام تیم های ارزیاب به مناطق متاثر از بارش های باران خبر داد. به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛دکتر علی خدادادی عنوان کرد: با توجه به بارش […]

اشتراک گذاری
30 آبان 1400
69 بازدید
کد مطلب : 138028

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده باش هلال‌احمر و اعزام تیم های ارزیاب به مناطق متاثر از بارش های باران خبر داد.

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛دکتر علی خدادادی عنوان کرد: با توجه به بارش شدید باران در برخی از نقاط استان خوزستان و آب گرفتگی تعدادی از معابر شهری ،تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود:یکی از مناطقی که از این بارش ها متاثر شده شهرک علم الهدی از توابع شهرستان شوشتر است که تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به سرعت به آن منطقه اعزام شدند و در حال ارزیابی منازل خانوارهای آسیب دیده هستند.

وی با اشاره به اینکه ۴۰خانوار تا کنون مورد ارزیابی قرار گرفته و روند ارزیابی ها کماکان ادامه دارد، گفت:نجاتگران جمعیت هلال احمر شوشتر در حال امدادرسانی و برپایی و تجهیز اردوگاه اسکان اضطراری در یکی از مدارس منطقه هستند تا در صورت لزوم نسبت به اسکان اهالی اقدام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *