اخبار داغ

بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر از بیماران کرونایی پاک شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در ادامه بازدید های هفتگی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و معاونین به مراکز تابعه ، روز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به همراه عنایت آقایی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به […]

اشتراک گذاری
30 آبان 1400
78 بازدید
کد مطلب : 138050

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در ادامه بازدید های هفتگی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان و معاونین به مراکز تابعه ، روز پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به همراه عنایت آقایی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به صورت سرزده از بیمارستان امام موسی کاظم (ع) بندر ماهشهر و دکتر علیرضا کاویان معاون خدمات درمانی از بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان بازدید کردند

دکتر علی ولی منش مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به همراه عنایت آقایی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت به دنبال بازدید های هفتگی از مراکز درمانی استان با حضور در بندرماهشهرازبخشهای مختلف بیمارستان امام موسی کاظم (ع) دیدن و از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به بیماران قرار گرفت .

دکترعلی ولی منش ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان در ایام کرونا گفت : خوشبختانه با فروکش کردن پیک کرونا بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر به حالت عادی بازگشت و از حدود ۲ هفته گذشته این بیمارستان در حال خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی است . وی افزود در این بازدید خوشبختانه وضعیت اورژانس و درمانگاه آرام بود و بیماران غیرکرونایی می توانند با حضور در این بیمارستان خدمات درمانی مطلوب دریافت نمایند .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان تصریح کرد : اتاق های عمل و بخشهای جراحی ، داخلی ، زایشگاه و اطفال دایر و فعال می باشند که هم اکنون ۵۴ بیمارغیرکرونایی در این بخشها بستری و تحت درمان هستند .

دکتر علی ولی منش برتعمیرات اساسی سیستم تاسیسات و فاضلاب بیمارستان ماهشهر تاکید و گفت : با توجه به اینکه در زمان شروع احداث بیمارستان از لوله های چدنی برای فاضلاب بیمارستان استفاده شده بود و حالا بعد از گذشت ۱۸ سال این لوله ها رسوب گرفته ، تعمیرات آن را در اولویت برنامه های کاری قراردادیم . وی بیان داشت : کاستی هایی وجود دارد که با تامین و رفع آنها شاهد افزایش رضایتمندی بیش از پیش بیمه شده ها خواهیم بود.

ولی منش به اختصاص ۶۷ میلیارد تومان بودجه در سفر اخیر مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برای رفع عیب چلیرهای بیمارستان امام موسی کاظم (ع) ماهشهر اشاره کرد و گفت : مقدمات کار در حال انجام است انشاالله با تعیین پیمانکار تا پایان سال چیلرها آماده بهره برداری قرار می گیرند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *