اخبار داغ

لزوم توجه به ورزش محلات اهواز/ظرفیت بالای محلات دیده نشده است

به گزارشپایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم خوزستان ، عضو شورای اسلامی کلانشهراهواز گفت: رویکرد ما درشورا توسعه کیفی و استانداردسازی ورزش محلات به ویژه درمناطق محروم اهواز است. سیدناصرمهداوی در بازدید از زمین های ورزش محلات اهواز اظهار داشت: توسعه ورزش در محلات مختلف چهارگانه اهواز از توجه ویژه ای برای […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
80 بازدید
کد مطلب : 137983

به گزارشپایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم خوزستان ، عضو شورای اسلامی کلانشهراهواز گفت: رویکرد ما درشورا توسعه کیفی و استانداردسازی ورزش محلات به ویژه درمناطق محروم اهواز است.

سیدناصرمهداوی در بازدید از زمین های ورزش محلات اهواز اظهار داشت: توسعه ورزش در محلات مختلف چهارگانه اهواز از توجه ویژه ای برای ما دارد وارتقا سطح کیفی و کمی فعالیت ها را مدنظر قرار داده ایم.

مهداوی خاطرنشان کرد: فوتبال یکی از رشته های محبوب در حاشیه اهواز است که در سال های قبل بسیار از بازیکنان در لیگ برتر و تیم ملی از همین زمین های خاکی پرورش یافته اند و به جایگاه خوبی رسیدند و با گذشته چند سال تاکنون این ظرفیت به خوبی دیده نشده است.‌

عضوشورای اسلامی اهواز افزود: ورزش محلات از جایگاه بسیار ویژه در سطح کشور برخوردار است و خوزستان به عنوان قطب ورزش در کشور شناخته شده است و اگر در اینده به ورزش محلات توجه بیشتری شود مطمنا میتوان بازیکنان خوبی به کشور معرفی کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ترویج ورزش در ابعاد همگانی و عمومی در بین خانواده ها به عنوان یکی از مهمترین برنامه های شورا است و بر همین اساس از برگزاری مسابقاتی که مخاطبان پرشماری دارد، استقبال می کنیم.

مهداوی افزود: ورزش کم هزینه ترین راه برای ارتقا سطح سلامت و نشاط اجتماعی است و شورای شهر توجه جدی به این بخش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *