اخبار داغ

دادستان شهرستان کارون: با تمام توان با اشرار مبارزه می کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه دادگستری استان خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب کارون گفت: دادسرای کارون اجازه نمی دهد سارقان و اراذل و اوباش موجب ناامنی در این شهرستان شوند و به شدت و با تمام توان خود با اشرار مبارزه می کند. محمد امیری در گفتگو با روابط عمومی […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
92 بازدید
کد مطلب : 139771

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه دادگستری استان خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب کارون گفت: دادسرای کارون اجازه نمی دهد سارقان و اراذل و اوباش موجب ناامنی در این شهرستان شوند و به شدت و با تمام توان خود با اشرار مبارزه می کند.

محمد امیری در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، گفت: بامداد روز جمعه در پی درگیری مسلحانه ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان کارون، سرهنگ دوم «هادی کنعانی» در درگیری با اشرار، بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
وی ادامه داد: متهمان سابقه سرقت از خطوط لوله نفت در رامشیر، قاچاق و سایر اعمال شرورانه را داشتند و به دلیل متواری بودن، تحت تعقیب پلیس و دستگاه قضایی بودند که ماموران پس از شناسایی محل اختفای آنان و کسب دستور از قاضی کشیک، وارد عملیات دستگیری شدند.
امیری گفت: در این عملیات، سه تن از اشرار و سارقین این باند به هلاکت رسیدند و یک نفر از آنان نیز دستگیر شد.

کد خبر: ۱۴۰۰۷۱۰۰۹۲۸۰۰۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *