اخبار داغ

ارتقاء سلامت اداری در افزایش راندمان و بهره وری سازمان بسیار اثر گذار است

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ارتقاء سلامت اداری در افزایش راندمان کار و بهره‌ وری بسیار اثرگذار است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، دکتر حمیدرضا گلپایگانی در نشست شناسایی، پیشگیری و مقابله با فرایندهای فساد زا در شرکت […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
94 بازدید
کد مطلب : 137894

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: ارتقاء سلامت اداری در افزایش راندمان کار و بهره‌ وری بسیار اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، دکتر حمیدرضا گلپایگانی در نشست شناسایی، پیشگیری و مقابله با فرایندهای فساد زا در شرکت ملی حفاری ایران افزود: کاربست نظام اداری و رعایت اصول و مقررات صنعت نفت در انجام وظایف محوله سازمانی می‌تواند در تحقق برنامه‌های سازمان بسیار موثر واقع شود.

وی گفت: نظام اداری سالم باعث ایجاد انگیزش سازمانی، بهره‌وری و پایداری سیستم خواهد شد و موجبات اثربخشی و کارامدی بیشتر در امور را فراهم می آورد.

گلپایگانی با بیان اینکه در نظام اداری باید افراد متخلف به سرعت شناسایی و بر اساس قوانین و مقررات جاری با آنان برخورد قانونی شود؛ اظهار کرد: فسادستیزی در سازمان باید نهادینه گردد و یکی از برنامه‌های اصلی در این زمینه شفاف سازی امور و شناسایی و حذف فرآیند های فساد زا می باشد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در همین ارتباط و با این توضیح که شناسایی بسترهای فساد زا و پیشگیری از آن وظیفه همه است، افزود : شایسته سالاری، انتخاب و گزینش مسئولان متعهد و متخصص، تقویت فرهنگ سازمانی و به کارگیری رویکرد های پیشگیرانه و بازدارنده باعث تقویت سازمان می شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های مدنظر در این زمینه تشکیل کمیته‌های تخصصی نظارتی اصلاح فرآیند ها متشکل از بخش های بازرسی، حراست، منابع انسانی و حسابرسی، ساختار و بهره وری و سایر واحد های مرتبط است، گفت: تدوین آیین نامه های نظارت مستمر بر انجام کار، پایش، ارزیابی نظام سلامت اداری، به کارگیری تدابیر پیشگیرانه مقابله با فساد، بهره گیری از سامانه‌های فناوری اطلاعات، شفاف‌سازی گردش کار، آسیب‌شناسی فرآیند ها و بسترهای فسادزا، بکارگیری راهکار های مقابله و طرح های پیشگیرانه کوتاه‌مدت و بلندمدت، ریشه یابی، برنامه‌ریزی و کنترل از شمار برنامه‌های مورد اهتمام در این خصوص می باشد .

گلپایگانی ضمن قدردانی از تلاش های ارزشمند مجموعه کارکنان در جهت صیانت از سرمایه های سازمان تاکید کرد : اعتبار شرکت بسیار با اهمیت می باشد و هر فرد در هر رده سازمانی و با هر نوع استخدام باعث خدشه به اعتبار شرکت، هتک حرمت، استفاده از امکانات شرکت در جابجایی کالای ممنوعه و یا … گردد طبق ضوابط درون سازمانی و یا از طریق حوزه های قضایی پیگیری و با آن برخورد خواهد شد.

در این نشست که مدیر HSE، مدیر و مسئولان منابع انسانی و خدمات، مسئول اجرایی هیات بدوی هفتم، ادارات ساختار و بهره وری، حراست، روابط عمومی، حسابرسی، بازرسی و پیگیری شکایات، حقوقی، تحقیق و بررسی، رئیس دفتر و رئیس حوزه اجرایی مدیر عامل شرکت حضور داشتند هر یک از حاضران نظرات و پیشنهادات و راهکارهای مورد نظر خود را ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *