اخبار داغ

یکسان سازی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس در صدد احیای حقوق کارگران و حفظ و امنیت شغلی و ترویج فرهنگ کار و مقدس شمردن کار است و نگاه مسؤولان نیز برای حمایت از جامعه کار و […]

اشتراک گذاری
29 آبان 1400
121 بازدید
کد مطلب : 137989

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس در صدد احیای حقوق کارگران و حفظ و امنیت شغلی و ترویج فرهنگ کار و مقدس شمردن کار است و نگاه مسؤولان نیز برای حمایت از جامعه کار و کارگر باید بیشتر باشد.

 حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر شنبه ۲۹ آبان ماه در مراسم بزرگداشت تصویب قانون کار جمهوری اسلامی ایران که در کانون ملائک قرچک برگزار شد ، اظهار کرد: موضوع کار و قانون کار یک فراز و نشیب تاریخی بسیار پیچیده ای دارد که تا به امروز رسیده است و چه خوب است که شما عزیزان امروز مراسم بزرگداشت می گیرید.

 وی با اشاره به ارائه طرحی از سوی برخی نمایندگان مجلس در خصوص جامعه کارگری ، افرود: امروز بیش از ۵۰۰ طرح در مجلس شورای اسلامی ارائه می شود که مجلس نمی رسد در این دوره حتی دوره های بعدی هم به آن رسیدگی کند، طبیعتا هر نماینده ای در مجلس یک طرحی را میدهد اما نباید نگران بود که فلان طرح به تصویب می رسد ؛ چرا که عمده این طرح ها در مجلس به تصویب نمی رسد و نمایندگان مردم در مجلس هم نسبت به چنین طرح هایی که منافع مردم را به خطر بیاندازد واکنش نشان خواهد داد و موافقت نخواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتقاد داریم امروز هر طرحی که بخواهد کوچکترین لطمه ای به امنیت شغلی جامعه کارگری بزند با کمال جرات عرض می کنم که این اتفاق نخواهد افتاد و شما عزیزان جامعه کارگری هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشید.

نوش آبادی بیان کرد: بحث یکسان سانی حقوق بازنشستگان در دستور کار مجلس است و بحث حمایت از کارگران به عنوان یک وظیفه ملی و ولایی در دستور کار مجلس قرار دارد و امروز هیچ کس در مجلس و در دولت با اعتبار و قوت بخشیدن به جامعه کار و کارگر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: در ارتباط با موضوع اقتصاد باید گفت کارگاگران بازوان پر توان کشور هستند ، کارگران به تعبیر مقام معظم رهبری به عنوان ارگان اصلی در بحث تولید ثروت در کشور هستند.

این مقام مسئول گفت: مجلس در صدد احیای حقوق کارگران و حفظ و امنیت شغلی و ترویج فرهنگ کار و مقدس شمردن کار است و نگاه مسؤولان نیز برای حمایت بیشتر از جامعه کار و کارگر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *