اخبار داغ

ششمین ایستگاه نمایش آنلاین کیفیت هوا در کلانشهر اهواز راه اندازی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استاندار خوزستان ششمین ایستگاه نمایش آنلاین کیفیت هوا در کلانشهر اهواز در محوطه ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شد. در آیین راه‌اندازی این ایستگاه […]

اشتراک گذاری
27 آبان 1400
99 بازدید
کد مطلب : 137804

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و استاندار خوزستان ششمین ایستگاه نمایش آنلاین کیفیت هوا در کلانشهر اهواز در محوطه ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران راه اندازی شد.

در آیین راه‌اندازی این ایستگاه که با همکاری و تعامل این شرکت با اداره کل حفاظت محیط زیست استان خوزستان در این موقعیت استقرار یافته استاندار خوزستان، شماری از معاونان و مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و مدیر و مسئولان HSE ملی حفاری حضور داشتند.

این ایستگاه که بیست و ششمین ایستگاه نمایش کیفیت هوا در استان خوزستان است از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان راه اندازی گردیده است‌ .

ایستگاه پیش گفته به صورت برخط ذرات معلق با قطر دو و نیم و ۱۰ میکرون، گازهای آلاینده شامل مونو اکسید کربن، اکسیدهای نیتروژن، دی اکسید گوگرد، ازون و ترکیبات آلی را اندازه گیری و به سامانه جامع پایش کیفی هوای کشور انتقال می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *