اخبار داغ

محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی پارچه در تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی پارچه در شهرستان اندیمشک خبر داد . به گفته نعمت الله بیرانوندی ، پس از ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک مبنی بر توقف یک دستگاه […]

اشتراک گذاری
26 آبان 1400
65 بازدید
کد مطلب : 137748

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از محکومیت ۶۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی پارچه در شهرستان اندیمشک خبر داد .

به گفته نعمت الله بیرانوندی ، پس از ارسال گزارشی از سوی نیروی انتظامی شهرستان اندیمشک مبنی بر توقف یک دستگاه پژوه ۴۰۵ و کشف ۱۸ طاقه پارچه قاچاق ، این گزارش به اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال گردید .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت : رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک پس از استعلامات لازم و اخذ دفاعیات متهم و بلاوجه بودن آن وی را علاوه بر ضبط کالا مکشوفه به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال محکوم نمود .

وی در پایان خاطر نشان کرد : این رای پس از سیر مراحل قانونی به اجرای احکام تعزیرات حکومتی اندیمشک ارسال و رای صادره اجرا و پرونده مختومه گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *