اخبار داغ

روستاهای دامنه زاگرس، فرزند یتیم خوزستان هستند

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شهرنوشت، امیدخدری میرقائد در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: هر کاری را باید از مطالعات شروع کرد، از سپاه، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد تشکر می‌کنم که در منطقه اندیکا در حال امدادرسانی هستند اما تا کی […]

اشتراک گذاری
25 آبان 1400
51 بازدید
کد مطلب : 137603

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از شهرنوشت، امیدخدری میرقائد در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت مناطق زلزله زده اندیکا اظهار کرد: هر کاری را باید از مطالعات شروع کرد، از سپاه، هلال احمر و سازمان های مردم نهاد تشکر می‌کنم که در منطقه اندیکا در حال امدادرسانی هستند اما تا کی این کمک ها می تواند ادامه داشته باشد؟ در منطقه اندیکا مشکلات زیر ساختی زیادی وجود دارد‌.

وی تاکید کرد: روستاهای دامنه زاگرس، فرزند یتیم خوزستان هستند و مورد بی مهری و بی توجهی قرار دارند.

این کارشناس ارشد عمران تصریح کرد:  سازه های شهری با سازه های روستایی تفاوت دارند و خانه های روستایی تحمل زلزله ۵/۷ ریشتری را ندارند.

خدری بیان کرد: بنده از دستگاه های راه و شهرسازی، مسکن و شهرسازی، مدیریت بحران و سایر دستگاه های ذیربط تقاضا دارم با انجام مطالعات ریشه یابی، عمق بحران و ریشه های آن را در مناطق روستایی مورد ارزیابی قرار دهد.

این عضو شورای شهر لالی گفت: مسئولین دیدگاه مقطعی نداشته باشند. مردم منطقه اندیکا محروم نیستند، مظلوم واقع شده اند.تقاضا دارم با همکاری و همیاری، مردم این منطقه را از محرومیت و مظلومیت رهایی دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *