اخبار داغ

صعود تیم کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور به قله کینو

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، تیم کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ، قله ۳۷۴۳ متری کینو را فتح کردند . سید اسلام موسوی رئیس امور اداری شعبه تامین اجتماعی رامهرمز به عنوان راهنمای گروه گفت : تیم کوهنوردی سازمان تامین […]

اشتراک گذاری
22 آبان 1400
101 بازدید
کد مطلب : 137437

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، تیم کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ، قله ۳۷۴۳ متری کینو را فتح کردند .

سید اسلام موسوی رئیس امور اداری شعبه تامین اجتماعی رامهرمز به عنوان راهنمای گروه گفت : تیم کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی به همت مریم هماپور با مشارکت کوهنوردان مدیریت درمان و بیمه ای از بهمن سال ۱۳۹۷ تشکیل شد و تاکنون پرچم سازمان تامین اجتماعی را در ۲۳ قله از ۳۱ قله سیمرغی کشور به اهتزاز درآورده اند.

موسوی افزود : قله کینو واقع در ارتفاعات زاگرس و در میانه خوزستان و چهارمحال و بختیاری قرار دارد و تیم کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی صعود به این قله را به روح مرحوم فخرالدین کاویان پور معاون پیشین شعبه یک دزفول که در سال ۱۳۹۸ هنگام صعود به قله کینو جان خود را از دست داده بود ، تقدیم کردند .

در این صعود محسن صلواتی سرپرستی گروه و مریم هماپور مسئولیت گروه را بر عهده داشتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *