اخبار داغ

مطالبه شهروندان باغملک داشتن آسفالت مناسب است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کیفیت ضعیف آسفالت معابر درباغملک‌ و وجود ناهمواری‌ فراوان در خیابان ها، آسفالت را تبدیل به یک مطالبه مهم در شهر باغملک کرده است. باغملک یکی از نقاط مستعد در بحث گردشگری در خوزستان است اما از برخی مسایل اولیه و جزیی رنج می‌برد که یکی از آنها ضعف […]

اشتراک گذاری
19 آبان 1400
86 بازدید
کد مطلب : 145734

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، کیفیت ضعیف آسفالت معابر درباغملک‌ و وجود ناهمواری‌ فراوان در خیابان ها، آسفالت را تبدیل به یک مطالبه مهم در شهر باغملک کرده است.

باغملک یکی از نقاط مستعد در بحث گردشگری در خوزستان است اما از برخی مسایل اولیه و جزیی رنج می‌برد که یکی از آنها ضعف در آسفالت معابر شهری است.

مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت یکدست و مناسب معابر است و این موضوع از مهمترین اقدامات شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهر است.

یکی از اصلی‌ترین مشکلات شهرستان باغملک فرسودگی و کنده کاری های آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها است که به معضل بزرگی برای شهروندان تبدیل شده و اعتراضات زیادی در این مورد صورت گرفته است و کمترین مطالبه و خواسته شهروندان داشتن خیابان و کوچه‌ای سالم برای تردد است.

فقدان آسفالت یکدست در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر باغملک‌ آسیب هایی رابه وسایل نقلیه مردم بخاطر ایجاد چاله ودست اندازوارد کرده است وموجب نارضایتی رانندگان در این شهرشده است.

یک شهروندباغملکی درباره کیفیت آسفالت معابر این شهر، گفت: بر اساس اصول مهندسی، عمر مفید آسفالت خیابان‌ها چهار سال است در حالی که در شهرباغملک عمر آسفالت بسیاری از خیابان‌ها از یک دهه هم فراتر رفته است و ایجاد چاله های متعدد، حوادث خطرناکی راپیش روی شهروندان قرار داده است.

وی با انتقاد از وضعیت آسفالت معابر و خیابان های سطح شهرادامه داد: چاله ها و کنده کاری های خیابان های این شهر به نحوی افزایش یافته است که رانندگان باید به صورت مارپیچ در خیابان‌ها حرکت کنند تا اینگونه تا حدودی از شر آنها خلاص شوند و با این حرکات روزانه چندین تصادف می‌شود و هر چه انتقاد کنیم کسی گوشش بدهکار نیست.

این آسفالت از مطالبه‌های به حق شهروندان است و مجموعه شورای اسلامی شهرباغملک خود را باید مکلف به برآورده کردن آن بداند که امیدواریم با توجه به فعالیت شورای شهر و شهرداری این مهم دراولویت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *