اخبار داغ

رزمایش دفاع از مقر ، در اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید محمد مرعشی فرمانده بسیج اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص برگزاری این رزمایش گفت : رزمایش دفاع از مقر یکی از برنامه های سازمان بسیج ادارات است که به منظور دفاع از محیط و تشکیل گروه های […]

اشتراک گذاری
19 آبان 1400
107 بازدید
کد مطلب : 137307

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سید محمد مرعشی فرمانده بسیج اداره کل تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص برگزاری این رزمایش گفت :

رزمایش دفاع از مقر یکی از برنامه های سازمان بسیج ادارات است که به منظور دفاع از محیط و تشکیل گروه های واکنش سریع برگزار می شود . کارکنان بسیجی اداره کل تامین اجتماعی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی آمادگی خود را جهت خنثی نمودن یا کاهش تاثیرات اقدامات تخریبی دشمن به نمایش گذاشتند و با هوشیاری کامل حفاظت از ساختمان اداره کل را بر عهده گرفتند .

فرمانده بسیج اداره کل تامین اجتماعی افزود : برگزاری این گونه رزمایش ها به منظور ارتقاء سطح توان خود حفاظتی و آمادگی کارکنان ادارات برای مواجه با هرگونه تهدید ، ضروری است و هر مجموعه و هر سازمانی وظیفه حفاظت و دفاع از اماکن خود جهت جلوگیری از توقف خدمت رسانی به مردم را دارد. برگزاری این گونه رزمایش ها بمنظور پیشگیری و آمادگی نیروها برای مدیریت و مقابله با تهدیدات احتمالی بسیار ضروری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *