اخبار داغ

بازدید شبانه مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از دکل های حفاری

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بطور سرزده از دو د‌ستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در میدان نفتی اهواز بازدید کرد. دکتر حمید رضا گلپایگانی در این بازدید که تا پاسی از شب (۱۴۰۰/۸/۱۷) ادامه داشت […]

اشتراک گذاری
18 آبان 1400
182 بازدید
کد مطلب : 137217

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران بطور سرزده از دو د‌ستگاه حفاری سنگین خشکی ناوگان شرکت در میدان نفتی اهواز بازدید کرد.

دکتر حمید رضا گلپایگانی در این بازدید که تا پاسی از شب (۱۴۰۰/۸/۱۷) ادامه داشت ضمن بررسی نحوه ارائه خدمات غذایی در اردوگاه دستگاه های حفاری ۵۶ و ۵۳ فتح و نشست صمیمی با متخصصان و کارکنان این دکل ها در جریان روند عملیات حفاری، کار پروژه ای و تعمیر و تکمیل دو حلقه چاه نفت در حال حفاری قرار گرفت.

وی در گفت و گو با کارکنان اقماری و نوبت کار بخش های مختلف عملیاتی با عرض خدا قوت از زحمات و تلاش های ارزشمند آنان در راستای پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و حفظ و نگهداشت تولید نفت و گاز در شرایط کرونایی و محدودیت ها قدردانی به عمل آورد.

گلپایگانی ضمن پاسخ به سوالات همکاران عملیاتی، صدور دستور برای حل مشکلات آنان و تاکید بر پیگیری درخواست های مجموعه کارکنان تصریح کرد: همه ما خدمتگزار نظام و مردم هستیم و وظیفه داریم نهایت تلاش خود را در جهت توجه به منابع انسانی و رضایتمندی همکاران، حفط سرمایه های ملی و صیانت از تولید بکار گیریم .

در این بازدید مدیر خدمات، مسئول هماهنگی دفتر مدیر عامل، روسای ادارات کمیسیون مناقصات و حراست و روسای دستگاه های حفاری ۵۶و ۵۳ فتح حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *