اخبار داغ

کسب رتبه نخست خیران خوزستانی در امر مدرسه سازی در کشور

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: مجمع خیران مدرسه ساز استان رتبه نخست کشور در انجام تعهدات خود در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز سراسر کشور کسب کرد. زیبا صالحپور دوشنبه در بیست و سومین جشنواره خیران […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1400
70 بازدید
کد مطلب : 137176

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: مجمع خیران مدرسه ساز استان رتبه نخست کشور در انجام تعهدات خود در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز سراسر کشور کسب کرد.

زیبا صالحپور دوشنبه در بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان بیان کرد: خیران مدرسه ساز خوزستان در انجام تعهدات خود و میزان پرداخت کمک در ساخت مدارس در سطح کشور امسال جایگاه نخست را کسب کرد.

وی گفت: هدف از تشکیل این نشست تقدیر از خیران مدرسه ساز است که یاری رسان عرصه تعلیم و تربیت هستند. صالحپور افزود: در سال گذشته وزارت آموزش و پرورش سال گذشته طرح آجر به آجر را برای ایجاد بستری جهت جمع آوری کمک های مردمی در ساخت مدرسه آغاز به کار کرد، در این طرح از کمترین کمک‌های مردم نیز برای ساخت مدرسه استفاده می شود. وی گفت: همچنین خوزستان امسال در پویش “من مادرم بچه های ایران فرزندان من “رتبه یک کشور را کسب کرد.

صالحپور ادامه داد: در پویش “به رنگ مدرسه “دانش آموزان مقطع ابتدایی نقاشی هایی با موضوع فضای مدرسه برای تشویق و ترویج فرهنگ مدرسه سازی ترسیم می کردند که از ۲۵۰ هزار نقاشی که در کشور جمع شد، ۱۰۰ هزار نقاشی مربوط به خوزستان بوده است. رییس مجمع خیران مدرسه سازی خوزستان بیان کرد: پیشتازی خوزستان در امر مدرسه سازی به دلیل پای کار بودن خیران و مدیران حوزه آموزش و پرورش است، امید است با همکاری دولت و خیران در تمام مناطق خوزستان مدرسه سازی انجام شود.

بیست و سومین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان امروز با حضور جمعی از خیران مدرسه ساز و مدیران استان در استانداری خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

در این نشست معاون اول رئیس جمهوری و رئیس سازمان نوسازی، توسعه تجهیز مدارس کشور به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند. در خوزستان یکهزار و یکصد خیر مدرسه ساز وجود دارد که امسال ۲هزار و ۹۳۰ میلیارد ریال در امر مدرسه سازی کمک کردند. ‌در این آیین از تعدادی خیر مدرسه ساز خوزستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *