اخبار داغ

مراسم رونمایی از سه اثر ادبی و فرهنگی بانوان رامشیری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خابران، در راستای هفته فرهنگ عمومی، مراسمی رونمایی از سه کتاب و اثر ادبی و فرهنگی بانوان رامشیری، شریفه موسوی زاده و یاسمن بدری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر برگزار شد. در این مراسم که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1400
54 بازدید
کد مطلب : 137117

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از خابران، در راستای هفته فرهنگ عمومی، مراسمی رونمایی از سه کتاب و اثر ادبی و فرهنگی بانوان رامشیری، شریفه موسوی زاده و یاسمن بدری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامشیر برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامشیر و با حضور عبادی،فرماندار این شهرستان برگزار شد، از تلاش و کوشش بانوان نویسنده حاضر که در پیشبرد و گسترش فرهنگ کتابخوانی کوشیده‌اند تقدیر به عمل آمد.

کتاب های بوکر و چشمان آهویی دلارام به ترتیب با موضوعات اجتماعی و عاشقانه، اثرات گرانبهای سرکار بانو شریفه موسوی زاده، و کتاب سکوت با موضوع و محوریت مجموعه‌ای از اشعار اثر زیبای سرکار خانم یاسمن بدری نویسندگان ارزشمند شهرستان رامشیر هستند که با حضور مدیران شهرستان از آن اثرات رونمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *