اخبار داغ

بجای شکایت از خبرنگاران مشکلات مردم را رفع کنیم/شکایت از خبرنگاران را متوقف کنیم

عضو شورای کلانشهر اهواز عنوان کرد، بجای شکایت از خبرنگاران مشکلات مردم را رفع کنیم/شکایت از خبرنگاران را متوقف کنیم به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری قلم خوزستان، سیدناصر مهداوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: بار بسیاری از مشکلات استان ما بر دوش اهالی رسانه است و همیشه رسانه […]

اشتراک گذاری
17 آبان 1400
68 بازدید
کد مطلب : 137166

عضو شورای کلانشهر اهواز عنوان کرد،

بجای شکایت از خبرنگاران مشکلات مردم را رفع کنیم/شکایت از خبرنگاران را متوقف کنیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری قلم خوزستان، سیدناصر مهداوی عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: بار بسیاری از مشکلات استان ما بر دوش اهالی رسانه است و همیشه رسانه های خوزستان مظلوم واقع شدند. استان خوزستان بعداز تهران دومین استان رسانه در کشور است که علاوه بر امار بسیار خوب در بیشترین مشکلات خوزستان چون زلزله قبل در اندیکا کارکرد مناسبی داشته اند.

مهداوی با افزود: سال های منابع ثروت مانند پتروشیمی ها و نفت بدون در نظر گرفتن رسانه های استان اگهی و در خواست های خود را به رسانه های تهران می دهند و از ارتباط با رسانه های استان فرار می کنند این در حالی است که نادیده گرفتن رسانه های خوزستان موجب بروز مشکلات زیادی در حوزه اطلاع رسانی و شفافیت شده است .

خبرنگار خوزستانی خانم عاطفه اسماعیلی از خبرنگاران شایسته و بسیار خوب استان است که باید وزارت نفت ضمن متوقف کردن شکایت خود بیش از این موجب ناراحتی اهالی رسانه نشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *