اخبار داغ

فیلم سینمایی «جرأت و حقیقت» به مرحله تدوین رسید

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی و درباره تشکیل یک مهمانی توسط تعدادی جوان به نمایندگی از کیارش و فرهاد است که دچار ماجرای عجیبی می‌شوند. سید میثم حسینی، بازیگر، تهیه کننده، کارگردان خوزستانی که در سریال ها و فیلم های متعددی […]

اشتراک گذاری
16 آبان 1400
138 بازدید
کد مطلب : 136993

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، این فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی و درباره تشکیل یک مهمانی توسط تعدادی جوان به نمایندگی از کیارش و فرهاد است که دچار ماجرای عجیبی می‌شوند.

سید میثم حسینی، بازیگر، تهیه کننده، کارگردان خوزستانی که در سریال ها و فیلم های متعددی نقش آفرینی داشته، از آغاز تدوین و مونتاژ فیلم سینمایی «جرات و حقیقت» به کارگردانی خودش خبر داد.

این هنرمند آبادانی در خصوص فیلم «جرات و حقیقت» اظهار داشت: پروانه ساخت این فیلم امسال صادر شد ولی از ۹ ماه پیش درگیر پیش‌ تولید فیلم بودم و از ماه قبل ضبط این فیلم شروع شد این فیلم اکنون وارد مرحله تدوین و مونتاژ شده است.

حسینی در ادامه گفت: این فیلم سینمایی با موضوع اجتماعی و درباره تشکیل یک مهمانی توسط تعدادی جوان به نمایندگی از کیارش و فرهاد است که دچار ماجرای عجیبی می‌شوند.

سید میثم حسینی اهل خوزستان و ۱۸ سال سابقه فعالیت سینمایی دارد و با کارگردان‌های بزرگی مانند مهران مدیری، رامبد جوان، رضا عطاران، سیروس مقدم، سعید سلطانی، شهرام شاه‌حسینی، کمال تبریزی، حمید نعمت‌الله، رزیتا غفاری، پوران درخشنده و… کار کرده‌ است.

فیلم سینمایی «جرات و حقیقت»، آخرین فیلم بلند سید میثم حسینی به شمار می‌رود.

حضور سریال تلویزیونی « در جستجوی آرامش» که برای اولین بار در سال ۱۳۹۶ از شبکه پنج سیما پخش شده نیز، از جمله فعالیت های سید میثم حسینی است.

«در جستجوی آرامش» سریالی بود که در آن بازیگرانی چون :مهدی هاشمی،داریوش فرهنگ،جمشید مشایخی،پژمان بازغی،حدیث میر امینی،فرشته سرابندی،صحرا اسدالهی،سید میثم حسینی و… نقش ایفا کرده اند گفتنی است کارگردانی این کار را سعید سلطانی بعهده دارد.سید میثم حسینی در نقش «کارگردان فیلم ساز» در این سریال فعالیت داشت.

سیدمیثم حسینی در فیلم ایپزودی «مهتاب خین» از جمله نقش های ایفا شده دیگر سید میثم حسینی می توان به سریال و فیلم های سینمایی :کمی دور کمی نزدیک،مهتاب خین(انجماد عقربه ها)،زندگی به سبک بندگی و…اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *