اخبار داغ

برگزاری مانور با حضور شرکتهای گاز استان خوزستان، انتقال گاز و مخابرات خطوط لوله نفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مسلم روشنی رئیس اداره گاز شهرستان دزپارت گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با محوریت مدیریت منطقه یک عملیات انتقال گاز و با مشارکت اداره گاز شهرستان دزپارت مانور مشترکی برگزار شد. وی در ادامه اظهار داشت: مدیریت منطقه […]

اشتراک گذاری
15 آبان 1400
59 بازدید
کد مطلب : 136963

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان (پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مسلم روشنی رئیس اداره گاز شهرستان دزپارت گفت: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با محوریت مدیریت منطقه یک عملیات انتقال گاز و با مشارکت اداره گاز شهرستان دزپارت مانور مشترکی برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیریت منطقه دو انتقال گاز و مرکز انتقال نفت شماره ۵ شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان با عنوان بمب گذاری و انفجار خط لوله ۸ اینچ مارون – گندمکار برگزار گردید.

روشنی با بیان اهمیت خط انتقال گاز موسوم به مارون – گندمکار همچنین شهرها و صنایع بسیاری از جمله تلمبه خانه های نفت شماره ۵،۴،۳ و ۶ بر روی این خط لوله استراتژیک قرار دارند افزودند: ایمنی و پایداری گاز، تعمیرات و وصل جریان گاز در کمترین زمان از اهداف این مانور بوده که مورد تمرین قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *