اخبار داغ

گرم ماندن محافل فرهنگی ادبی و هنری کشور در گرو وجود امنیت است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، معاونت راهبردی استان های حوزه هنری کشور گفت : چنانچه امنیت نباشدمحافل هنری رونق خود را از دست خواهد داد و روشن ماندن چراغ ها و محافل فرهنگی نیازمند تامین امنیت است.  میثم مرادی روز پنجشنبه در دومین کنگره ملی شعر گمنامی در […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
55 بازدید
کد مطلب : 136809

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، معاونت راهبردی استان های حوزه هنری کشور گفت : چنانچه امنیت نباشدمحافل هنری رونق خود را از دست خواهد داد و روشن ماندن چراغ ها و محافل فرهنگی نیازمند تامین امنیت است.

 میثم مرادی روز پنجشنبه در دومین کنگره ملی شعر گمنامی در ماهشهر با اشاره به جایگاه ویژه شاعر خوزستانی قیصر امین پور در ادبیات کشور اظهار داشت : خوزستان استانی ادبی است و در طول تاریخ، محفلی برای شعرای کشور بوده است.

وی با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان و یاد خاطره مجاهدت های دانشجویان انقلاب اسلامی در فتح لانه جاسوسی ادامه داد: استکبار هیچگاه نخواهد توانست در مقابل عظمت انقلابی ایران کاری کند .

مرادی با اشاره به هدف برگزاری کنگره ملی شعر گمنامی خاطر نشان کرد :عرصه هنر عرصه گمنامی است ، در این کنگره بنا داریم زیبایی‌های سربازان امام زمان و برکات آنها را با زبان شعر و ادب تبین کنیم .

معاونت راهبردی استان های حوزه هنری کشور افزود : قصد داریم این سبک زندگی و این روش را که برای تامین امنیت در کشور تلاش میشود را نشان دهیم ، حوزه هنری باید کمک کند تا زوایای پنهان امنیت در کشور نشان داده شوند.

مرادی با بیان اینکه امنیت یکی از عرصه های پنهان در نشان دادن مجاهدات سربازان گمنام امام زمان (عج) است ، تصریح کرد :حوزه هنری آمادگی دارد برای نشان دادن مجاهدت این سربازان گمنام در سایر رشته ها مخصوصا در تاریخ شفاهی نیز اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه در سینمای غرب امنیت را در سینما به وفور شاهد هستیم ، گفت : امنیتی که در سینمای غرب به نمایش گذاشته شده با وقعیت ها بسیار تضاد دارد اما واقعیت این است که در ایران تلاش ها و مجاهدت ها به درستی نشان داده نشده است .

معاونت راهبردی استان های حوزه هنری افزود : زبان شعر و ادب بهترین وسیله برای نشان دادن مجاهدت تلاش گران سربازان گمنام امام زمان است و تلاش میکنیم تا با زبان و کلام شعر این مجاهدتهارا به خوبی نشان دهیم.

دومین کنگره ملی شعر گمنام به مناسبت گرامی داشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه اقتصادی بندر ماهشهر برگزار شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *