اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در ترکالکی برگزار شد/ گرامیداشت ۱۳ ابان یعنی میخواهیم حقانیت خودمان را اعلام کنیم و تعدی گری و سلطه جویی آمریکا را همواره افشا کنیم مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دبیرستان خدیجه کبرا برگزار شد. به گزارش تجهیز […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
36 بازدید
کد مطلب : 136872

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در ترکالکی برگزار شد/ گرامیداشت ۱۳ ابان یعنی میخواهیم حقانیت خودمان را اعلام کنیم و تعدی گری و سلطه جویی آمریکا را همواره افشا کنیم

مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی صبح امروز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دبیرستان خدیجه کبرا برگزار شد.

به گزارش تجهیز نیوز،در این مراسم فرمانده سپاه،نیروی انتظامی،شورای شهر شهرستان و جمعی دیگر از مسئولان و بسیجیان این شهرستان حضور داشتند.

جعفری در این مراسم گفت:روز ۱۳ ابان روز همبستگی مجدد با ارمان ها و اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری است،با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶هزار دانش آموز که امنیت و آسایش امروز را مرهون فداکاری آنها هستیم.

وی افزود: یوم الله ۱۳ آبان را در روز شمار انقلاب اسلامی نه تنها یک روز بلکه یک تاریخ و انقلاب دیگر دانست، روزی که با جانفشانی دانش اموزان و خون پاک شهدا جاودانه شد.
روز آبان روزی است که به تعبیر امام همیشه زنده انقلاب، انقلاب دوم و حتی بزرگتر از انقلاب اول یعنی سرنگونی رژیم شاهنشاهی است. روزی که دانشجویان پیروان خط امام با تسخیر لانه جاسوسی، اندیشه های استکبار ستیزی و ضد استعماری امام را عملیاتی کردند

سرهنگ‌ جعفری فرمانده سپاه ناحیه گتوند تصریح کرد:
گرامیداشت ۱۳ ابان یعنی میخواهیم حقانیت خودمان را اعلام کنیم و تعدی گری و سلطه جویی آمریکا را همواره افشا کنیم.

او اضافه کرد: در مقابل سیاست خصمانه آمریکا و حامیانش همواره شعار” هیهات من الذله” مولای اباعبدالله سرلوحه کار است.

وی در پایان‌ گفت:با تکیه بر اموزه های دین اسلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب هیچ گاه دشمنی با امریکا را فراموش نمیکنیم چون ذات آمریکایی ها سلطه گری و تجاوز و تعرض و زورگویی است و همواره با ترویج روحیه مقاومت برای آزادگان عالم در پیشبرد اهداف انقلاب که دفاع از مظلومان در مقابل ظالم هست،مصمم تر از گذشته باید تلاش کنیم.

به گزارش تجهیز نیوز،درپایان این مراسم زنگ استکبار ستیزی به صدا در آمد.

گفتنی است؛این مراسم به همت حوزه امام حسن مجتبی(ع)،شهرداری،شورای تبلیغات اسلامی برگزار شد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *