اخبار داغ

رعایت نکات ایمنی درمصرف گاز ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: استفاده درست از وسایل گاز سوز یک ضرورت دائمی بویژه در فصول سرد سال به شمار می رود. فهد خبازرئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان در گفت وگو باهمکار خبرنگار گفت: برای کاهش […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
149 بازدید
کد مطلب : 136792

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان گفت: استفاده درست از وسایل گاز سوز یک ضرورت دائمی بویژه در فصول سرد سال به شمار می رود.

فهد خبازرئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان در گفت وگو باهمکار خبرنگار گفت: برای کاهش خطرات جانی و مالی، ضروری است شهروندان در استفاده صحیح از وسایل گاز سوز در منازل نکات ایمنی را رعایت نمایند.

فهدخباز افزود: در صورت رعایت نکات ایمنی در نصب و استفاده وسایل گاز سوز می‌توان از هرگونه حادثه و اتفاق ناگواری جلوگیری کرد.

وی ادامه با اشاره به حصول اطمینان از درست کار کردن وسایل گاز سوز، نکته ای قابل توجه است گفت: مصرف کنندگان باید جهت کنترل و رفع عیب وسایل گاز سوز، آن را به متخصصین امر نشان دهند.

خباز در پایان افزود: مشترکین می بایست از سلامت و استاندارد بودن دودکش بخاری اطمینان حاصل نمایند و با دقت در نصب اتصالات و باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل نمایند تا از بروز خطر نشت گاز مونوکسید کربن که گازی بی بو، بی رنگ، بی طعم و بسیار کشنده است پیشگیری به عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *