اخبار داغ

رزمایش بزرگ آوای مهربانی برگزار شد

شاید همین نوقلمی که امروز دستان مهربان ما، قلم در دستان کوچکش می نهد؛ بتواند همان کسی باشد که دنیا را برای زیستن کودکانمان به جای بهتری تبدیل کند. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها امور شعبه استان خوزستان، به همت جمعی از خیرین محترم با مشارکت صمیمانه مدیریت […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
127 بازدید
کد مطلب : 136782

شاید همین نوقلمی که امروز دستان مهربان ما، قلم در دستان کوچکش می نهد؛ بتواند همان کسی باشد که دنیا را برای زیستن کودکانمان به جای بهتری تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها امور شعبه استان خوزستان، به همت جمعی از خیرین محترم با مشارکت صمیمانه مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری استان خوزستان رزمایش بزرگ آوای مهربانی را برگزار کرد. رزمایش آوای مهربانی با مدیریت سرکار خانم نظر پور، از سوی بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در خوزستان کلید خورده است تا به دانش‌آموزان نیازمند کمک شود.

در این رزمایش نزدیک به سه هزار لوازم تحریر شامل کیف، کفش، نوشت افزار و تعداد زیادی تبلت، به مناسبت روز دانش‌آموز و بازگشایی حضوری مدارس در اختیار دانش آموزان نیازمند سراسر استان خوزستان قرار گرفت که ارزش ریالی این بسته های هدیه، معادل ۳۰۰۰۰۰۰ریال بوده است.

این رزمایش با حضور جناب آقای نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، جناب آقای موسوی مدیرکل امور اجتماعی، سرکار خانم پارسا فخر مدیریت امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، جناب آقای شیبه مدیرکل کمیته امداد، نماینده آموزش و پرورش و نماینده شهرداری و نماینده جهاد دانشگاهی و نماینده دادگستری برگزار گردید.

سرکار خانم فاطمه نظر پور، بیان کرد: این بسته‌های آموزشی در قالب رزمایش آوای مهربانی با همت جمعی از خیران گرامی تامین شده که به مناسبت روز دانش‌آموز بین دانش‌آموزان نیازمند خوزستان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این بنیاد با هدف فقر زدایی و جلب مشارکت هر چه بیشتر خیران در توسعه خوزستان تشکیل شده ادامه داد: این بنیاد رزمایش هایی را در بحران ها و رویدادهای مختلف خوزستان برگزار کرده که از آن جمله می‌توان به برگزاری رزمایش اربعین و تهیه و توزیع غذا در بین اقشار محروم و رزمایش خشکسالی با هدف تامین مخزن آب در مناطق درگیر با بحران و تنش آب در خوزستان، تهیه جهیزیه برای نو عروسان، اهدا و توزیع بسته های معیشتی به زلزله زدگان اندیکا شامل

_ برنج : ۳۰۰۰ کیلوگرم
_ روغن: ۵۸۱ بطری
_ رب: ۸۹۵ قوطی
_ ماکارانی: ۱۳۸۰ بسته
_ سویا: ۷۰۶ کیلو
_ نمک: ۱۲۰ بسته
_ چای: ۵۰ کیلو
_ شیرخشک : ۳۴عدد
_ مای بی بی : ۲۰۵ بسته
_ کفش : ۱۲۵۷ جفت
_ کیف ۱۲۵۷ جفت
_ لباس و پوشاک کودک : ۱۲۲۱
_ اسباب بازی و عروسک : ۱۲۵ عدد
_ کتاب : ۵۱۳۲ جلد
_ لوازم تحریر کیف .دفتر . خودکار .مداد .و……: ۱۸۳۹ عدد
و ارائه خدمات مشاوره اشاره کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان نیز بیان کرد: نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیادهای خیریه با کمک مردم در بسیاری از مشکلات و بحران ها پای کار آمده‌ و کمک‌های ارزنده ای داشته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *