اخبار داغ

دانش‌آموزان ادامه دهنده نهضت عاشورا و مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند/ انقلاب دوم با تسخیر لانه جاسوسی

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، سیزدهم آبان ماه ۵۷ نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است و  با توجه به اینکه این واقعه، نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی […]

اشتراک گذاری
13 آبان 1400
135 بازدید
کد مطلب : 136812

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از قلم ماندگار، سیزدهم آبان ماه ۵۷ نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است و  با توجه به اینکه این واقعه، نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است به جرات می توان اذعان کرد دانش‌آموزان و جوانان ادامه دهنده نهضت عاشورا، کربلا و مکتب حاج قاسم سلیمانی  یعنی مکتب مقاومت اسلامی هستند.

بر کسی پوشیده نیست که سیزدهم آبان ماه ۵۷ نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است و  با توجه به اینکه این واقعه، نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آن در صحنه است به جرات می توان اذعان کرد دانش‌آموزان و جوانان ادامه دهنده نهضت عاشورا، کربلا و مکتب حاج قاسم سلیمانی  یعنی مکتب مقاومت اسلامی هستند.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمریکا پر است تسلط دوباره آمریکا بر این کشور ممکن نیست و همه نیک می دانیم  ملت و دولت ایران در کنار یکدیگر از هیچ‌یک از قدرت های استکباری واهمه ندارد.

سیزده آبان یعنی روز اعلام پایداری ملت در برابر آمریکا در آن روز مهم و تاریخی آمریکای جنایتکار از رشد انقلابی دانش‌آموزان ما هراس داشت و دارد و در واقع می توانیم بگوییم که سیزده آبان به یک معنا روز استوارى ملت ایران در مقابل ترفند استکبار است.

مردم بصیر و استکبارستیز ایران، آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود می داند و روز ۱۳ آبان  را روز نمایش خشم مقدس مردم ایران و روز تجلی اقتدار جوانان ایران در مقابل توطئه های شوم و نقشه های پلید استکبار جهانی می دانند.

به همین دلیل  سیزده آبان ماه ۵۷ روز دانش‌آموز نامیده شده است چراکه روز حماسه آفرینی دانش آموزان انقلابی ما بود. دانش آموزان پیرو امام، در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ با تعطیل کردن مدارس به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و در یک تجمع عظیم کنار دانشجویان و سایر مردم علیه استکبار حکومت پهلوی شعار سر دادند.

ناگفته نماند که در آن شرایط امام خمینی‌(ره) در پیامی این حرکت را انقلاب دوم و بزرگ‌تر از انقلاب اول نامیدند. و این حرکت دانشجویان معترض، خشم آمریکایی‌ها را برانگیخت و آنها که ناتوان از درک ملتی استقلال‌طلب و آزادی‌خواه بودند، دست به اقداماتی بر ضد جمهوری اسلامی ایران زدند؛ از آن جمله فشار آوردن به مجامع بین‌المللی مانند سازمان ملل، سازمان کنفرانس اسلامی، شورای امنیت و غیره با ایجاد جو منفی تبلیغاتی علیه دانشجویان مسلمان و برخی اقدامات دیگر از جمله آنهاست.

در پایان باید تاکید کرد: یوم الله ۱۳ آبان، تبلور وحدت و همدلی مردم، تلفیق و همراهی علم و جهاد، ارج نهادن به استقلال، نفی سلطه بیگانگان و همبستگی ملت با ولایت را با خود به همراه دارد و مستضعفان جهان خواهند آموخت که می‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند و هویت خود را با نفی قدرت‌های استعماری تعریف و تقویت کنند.

به قلم حسین عبدالعزیزی مدیر مسئول قلم ماندگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *