اخبار داغ

موفقیت کارکنان در صنعت حفاری منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار است

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس دستگاه حفاری خشکی ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران موفقیت و پیشرفت کارکنان در صنعت حفاری را منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار عنوان کرد. کمیل بابایی با اشاره به توانمندی فنی و تخصصی کارکنان […]

اشتراک گذاری
12 آبان 1400
51 بازدید
کد مطلب : 136720

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس دستگاه حفاری خشکی ۵۲ فتح شرکت ملی حفاری ایران موفقیت و پیشرفت کارکنان در صنعت حفاری را منوط به داشتن مهارت‌ فنی، دانش تخصصی وعلاقه مندی به کار عنوان کرد.

کمیل بابایی با اشاره به توانمندی فنی و تخصصی کارکنان در راندمان کار و افزایس بهره وری سازمان گفت: هم افزایی ، همکاری مستمر و ارتباط نزدیک میان کارکنان عملیاتی زمینه تبادل تجربه و رشد و تعالی شرکت را فراهم می آورد.

وی که با ۳۵ سال سن از جمله روسای جوان و موفق این شرکت است، افزود: تحصیلات مرتبط با شغل، مدیریت و هدایت دستگاه های حفاری در میادین مختلف نفتی و گازی فرصت رشد و ارتقاء دانش و مهارت های شغل را برای روسای دکل ها فراهم می آورد.

وی حفاری در میادین نفتی و گازی اهواز، آغاجاری، پازنان، رگ سفید، رامین، منصوری، مارون و کوپال توسط دستگاه های ۲۰، ۸۵، ۷۵، ۵۰ و ۵۲ فتح را از سوابق کاری خود عنوان و اظهارکرد: پیشرفت سازمان نیازمند نیروی کار متخصص است که خودشان را با شرایط کار حفاری در میادین مختلف سازگار کند و مهارت‌های مورد نیاز برای موفقیت را به دست آورند.

رئیس دستگاه حفاری ۵۲ فتح پیرامون عملکرد این دکل گفت: این دستگاه از سال ۷۸ به ناوگان شرکت پیوست و تا کنون حفر ۶۶ حلقه چاه نفت و گاز با متراژ ۶۵ هزار۲۰۵ متر را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *