اخبار داغ

یکسان‌سازی نظام پرداخت، طرح طبقه بندی مشاغل و اعطای تسهیلات به کار کنان غیر رسمی در دستور کار وزارت نفت

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بر یکسان‌سازی نظام پرداخت حقوق، طرح طبقه بندی مشاغل و تسهیلات در صنعت نفت به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری این وزارتخانه تأکید کرد. به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از رییس […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
53 بازدید
کد مطلب : 136549

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت بر یکسان‌سازی نظام پرداخت حقوق، طرح طبقه بندی مشاغل و تسهیلات در صنعت نفت به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری این وزارتخانه تأکید کرد.

به گزارش پان (آنزان آنلاین) و به نقل از رییس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، مهدی علی‌مددی در نشستی که به‌ منظور بررسی مشکلات و ساماندهی نیروی انسانی گازخوزستان با حضور ولی‌الله دینی، مدیر منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران در این شرکت برگزار شد، گفت: چالش‌های بسیاری در حوزه ساماندهی نیروهای قراردادی داریم که در این باره تلاش کرده‌ایم با حضور در بین همکاران، شرایط نیروها را از نزدیک بررسی کنیم. شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت مطمئن باشند، باتوجه به نظر مساعد مقام عالی وزارت به رفع مشکلات و با تشکیل کمیته های منابع انسانی با رویکرد حل مسئله به دنبال بر طرف نمودن مشکلات مطرح شده هستیم.

وی با اشاره به وضع کنونی نیروهای قرارداد مدت موقت، با بیان اینکه ما در مجموعه صنعت نفت دنبال احصا کردن تسهیلاتی که باعث دلگرمی وانگیزه برای نیروهای قرارداد مدت موقت شود هستیم، زیرا این قشر از نیروها طی ده سال از پس از تبدیل وضعیت آسیب‌های زیادی را متحمل شده اند. بروز کردن اطلاعات تحصیلی نیروهای قراردادی و یکسان‌سازی نظام پرداخت حقوق در اولویت اقدام‌های وزارت نفت است.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت درباره حل مشکلات نیروهای قرارداد موقت، تأکید کرد: به دنبال راهکارهای اجرایی و الگویی مؤثر برای ساماندهی نیروهای قراردادی هستیم که به نفع آنها و خانواده محترمشان باشد.

علی‌مددی در پایان با اشاره به مشکلات نیروهای ارکان ثالث در مجموعه وزارت نفت گفت: با توجه به اینکه اکنون بخش زیادی از مشاغل فنی و تخصصی را نیروهای ارکان ثالث برعهده دارند، طرح طبقه‌ بندی مشاغل را به طور کامل اجرا خواهیم نمود.

براساس این گزارش، عبدالله ابول‌پور مدیرعامل و عبدالله مسرتی مدیر منابع انسانی شرکت گاز خوزستان نیز در این نشست، گزارشی از عملکرد فعالیت‌های این شرکت و مشکلات منابع انسانی ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *