اخبار داغ

پایداری ارتباطات و توسعه شبکه مخابراتی در شهرستان ایذه

با اجرای عملیات پروژه توسعه شبکه فیبر نوری از پشت پیون ایذه تا آبژدان اندیکا و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی، بخش قابل توجهی از ارتباطات شهرستان ایذه زیر پوشش مسیردوم رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات در این شهرستان پایدارتر شد. به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
163 بازدید
کد مطلب : 136621

با اجرای عملیات پروژه توسعه شبکه فیبر نوری از پشت پیون ایذه تا آبژدان اندیکا و تأمین تجهیزات به روز مخابراتی، بخش قابل توجهی از ارتباطات شهرستان ایذه زیر پوشش مسیردوم رینگ ارتباطی قرار گرفت و شبکه ارتباطات در این شهرستان پایدارتر شد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، این پروژه به منظور بهبود وضعیت شبکه و پایداری ارتباطات درشهرستان ایذه و توابع و با تلاش نیروهای فنی و متخصص مخابرات منطقه خوزستان با نصب تجهیزات انتقال به روز در کوشک اندیکا عملیاتی شد.


با اجرای این عملیات علاوه بر ارتقای ظرفیت و ایجاد بستر پایدار جهت ارتباطات کوشک اندیکا، بستر انتقال نوری برای سایت های شبکه همراه اول و دیگر اپراتورها فراهم شد و مسیر دوم شبکه ارتباطی فیبر نوری در این شهرستان از پشت پیون ایذه تا آبژدان اندیکا نیز عملیاتی و قسمت بیشتری از شهرستان ایذه و توابع به شبکه رینگ ارتباطی استان متصل شد.


بر اساس این گزارش مسیر ارتباطی دیگری جهت پایداری ارتباطات شهرستان ایذه و توابع ایجاد شد که در صورت اختلال در مسیر اصلی شبکه فیبر نوری، بخش قابل توجهی از ارتباطات شهرستان ایذه و توابع پایدار خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *