اخبار داغ

مسئول امور بانوان امور عشایراستان خوزستان:گیاهان دارویی برای بانوان عشایر خوزستان اشتغالزایی خواهند کرد

سرکار خانم کیخسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تجهیز نیوز ،از اجرای طرح جدید کاشت گیاهان دارویی ویژه بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر در شهر‌های گتوند و شوشتر خبر داد. کیخسروی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای اولین بار در طرحی مشترک که توسط اداره کل امورعشایراستان خوزستان و کشت و صنعت شهید باغبانی اجرا […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
40 بازدید
کد مطلب : 136580

سرکار خانم کیخسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تجهیز نیوز ،از اجرای طرح جدید کاشت گیاهان دارویی ویژه بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر در شهر‌های گتوند و شوشتر خبر داد.

کیخسروی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، برای اولین بار در طرحی مشترک که توسط اداره کل امورعشایراستان خوزستان و کشت و صنعت شهید باغبانی اجرا خواهد شد ، بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر شهر‌های گتوند و شوشتر با حمایت‌های ویژه دولتی اقدام به کشت گیاهان دارویی خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح که بصورت پایلوت در استان خوزستان اجرا میشود ، زمینی به مساحت ۵ هکتار برای کاشت گیاهان دارویی در اختیار بانوان عضو صندوق‌های خرد زنان عشایر قرار می‌گیرد و محصول نهایی نیز توسط اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان خوزستان از آن‌ها به صورت تضمینی خریداری خواهدشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *