اخبار داغ

تمرکز بر عرضه و فروش مرغ تا اطلاع ثانوی

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از تمرکز بر عرضه و فروش مرغ و تخم مرغ خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی گفت : در اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی و با توجه به […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
49 بازدید
کد مطلب : 136545

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان از تمرکز بر عرضه و فروش مرغ و تخم مرغ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی گفت : در اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی و با توجه به وضعیت حاکم بر بازار عرضه و فروش مرغ و تخم مرغ تا اطلاع ثانوی تمرکز گشت های این اداره کل در کنار دیگر صنوف بر این صنف می باشد .

وی گفت : از آنجاییکه گوشت مرغ بعنوان یکی از کالاهای اساسی مورد استفاده مردم می باشد و هم اکنون نیاز به نظارت بیشتر دارد لذا این تصمیم اتخاذ گردیده .

مدیر کل تعزیرات حکومتی تصریح کرد : در این طرح که از کشتارگاه ها تا عرضه در سطح عمده و خرده فروشی مورد بازرسی فرار خواهند گرفت .

بیرانوندی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از واحدهایی که اقدام به رعایت قانون می کند خاطر نشان کرد : با ان دسته از واحدهایی که اقدام به تخلف نمایند به شدت برخورد قانونی خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *