اخبار داغ

افزایش قیمت ۴ خودرو سایپا در بازار

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، امروز محصولات گروه سایپا که به واسطه قیمت هایشان جز خودروهای پرطرفدار بازار به حساب می آیند با افزایش یک تا چهار میلیون تومانی رو به رو شدند. بیشترین افزایش قیمت از آن «ساینا» بود. «کوییک معمولی» و «شاهین» هم روزی کم‌نوسانی را […]

اشتراک گذاری
11 آبان 1400
71 بازدید
کد مطلب : 136595

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، امروز محصولات گروه سایپا که به واسطه قیمت هایشان جز خودروهای پرطرفدار بازار به حساب می آیند با افزایش یک تا چهار میلیون تومانی رو به رو شدند.

بیشترین افزایش قیمت از آن «ساینا» بود. «کوییک معمولی» و «شاهین» هم روزی کم‌نوسانی را در کارنامه معاملاتی خود ثبت کردند.

فعالان بازار خودروها دو دلیل را برای افزایش قیمتی که امروز مهمان بازار خودروها شد، اعلام می کنند.

برخی از آنها به نوسان رو به رشد نرخ دلار اشاره دارند که همواره بازار خودروها را تحت تاثیر قرار داده و برخی دیگر از آنها کمبود خودروی صفر در بازار را دلیل تمایل بازار به افزایش قیمت می دانند.  

آنها اشاره می کنند که خودروهای صفری که متقاضیان تحویل داده می شود، خودروهای ثبت نامی است که در رهن شرکت های خودروسازی است و امکان معامله آنها در بازار وجود ندارد و به این ترتیب بازار با کمبود خودروی صفر قابل معامله روبه روست.

این دو دلیل کافی بود تا بازار خودروها سومین روز هفته را با افزایش میلیونی قیمت پشت سر بگذارد. 

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز کوییک معمولی از سوی فعالان بازار خودروها ۱۷۲ میلیون تومان قیمت داده شد و این نرخ نسبت به روز گذشته تغییر نداشت. کوییک R در دومین روز هفته با یک میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۷۶ میلیون تومان برسد.

همچنین امروز تیبا صندوقدار با افزایش یک میلیون تومانی قیمت ۱۵۱ میلیون تومان دست به دست شد و تیبا  ۲ معمولی هم رشد ۳ میلیون تومانی قیمت را ثبت کرد و ۱۶۵ میلیون تومان قیمت خورد.

امروز ساینا رکورددار افزایش قیمت خودرو در جمع سایپایی ها بود. به گفته فعالان بازار خودرو، قیمت ساینا در معاملات امروز چهار میلیون تومان افزایش یافت و ۱۶۵ میلیون تومانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *