اخبار داغ

اشتغال روستا‌ها در گتوند رونق گرفت

با حمایت بنیاد برکت برنامه‌های مختلفی برای اشتغالزایی در شهرها و روستا‌های گتوند اجرا شد. امین عبدالله پور در گفت‌وگو با تجهیز نیوز، اظهار داشت: برای توسعه اشتغالزایی در شهرها و روستا‌های خوزستان برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد برکت اجرا و تسهیلات لازم پرداخت می‌شود. وی افزود: با کمک یک بانوی کار آفرین یک تولید […]

اشتراک گذاری
10 آبان 1400
186 بازدید
کد مطلب : 136509

با حمایت بنیاد برکت برنامه‌های مختلفی برای اشتغالزایی در شهرها و روستا‌های گتوند اجرا شد.

امین عبدالله پور در گفت‌وگو با تجهیز نیوز، اظهار داشت: برای توسعه اشتغالزایی در شهرها و روستا‌های خوزستان برنامه‌های مختلفی از سوی بنیاد برکت اجرا و تسهیلات لازم پرداخت می‌شود.

وی افزود: با کمک یک بانوی کار آفرین یک تولید راکت اجراه شد و با ۳ سالن  پرورش خیاطی و ۱کارگاه قارچ در گتوند آغاز شد که منجر به اشتغالزایی برای ۱۰ نفر از ساکنان روستا در این شهرستان شد.

مجری استانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تصریح کرد: برای این طرح ۱۰ سهمیه ۵۰ میلیون تومانی به این کارآفرینان تسهیلات پرداخت شد و همچنین تسهیلات مناسبی در زمینه کشت و برداشت زعفران و همچنین گلخانه و پخت نان محلی به این مجموعه پرداخت شد.
دو واحد کارگاه خیاطی در گتوند از حمایت‌های بنیاد برکت برخوردار خواهند شد.

وی اضافه کرد: یکی از این واحد کارگاه خیاطی که به همت بانوان راه اندازی شد زمینه اشتغاتل ۲۰ نفر را فراهم کرده پرچم‌های آستان مقدس رضوی را دوخته و ارسال می‌کند.
و همچنین کارگاه دیگر که خیاط‌های خود را از بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی انتخاب کرده، اقدام به انعقاد قراردادهایی با چندین بیمارستان بزرگ استان در جهت تهیه البسه بیمارستانی دارا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *