اخبار داغ

رسیدگی به هزار و ۸۵۷ فقره پرونده تعزیراتی در مهر ماه سال جاری

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به یک هزار و ۸۵۷ فقره پرونده تعزیراتی در مهرماه سال جاری خبر داد . به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان و به گفته نعمت اله بیرانوندی در مهر ماه […]

اشتراک گذاری
09 آبان 1400
86 بازدید
کد مطلب : 136331

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از رسیدگی به یک هزار و ۸۵۷ فقره پرونده تعزیراتی در مهرماه سال جاری خبر داد .

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان و به گفته نعمت اله بیرانوندی در مهر ماه سال جاری یک هزار و ۹۱۹ فقره گزارش از سوی دستگاههای ناظر و کاشف به تعزیرات حکومتی در استان خوزستان ارسال گردیده است .

وی گفت از این تعداد گزارش ۱۴۳۶ فقره کالا و خدمات ، ۲۸۳ فقره قاچاق و ۲۰۰ فقره گزارشات بهداشتی ، دارو و درمان می باشد .

بیرانوندی ضمن بیان رسیدگی به یک هزار و ۷۵۸ فقره از این گزارشات تصریح کرد که عدم درج قیمت بیشترین تخلف بوده و پس از آن گرانفروشی می باشد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان با اشاره به ورود ۱۳ هزار و ۵۷۵ فقره گزارش از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه خاطر نشان کرد : با احتساب بخشی از پرونده های سال گذشته ۱۳ هزار و ۲۶۹ فقره پرونده رسیدگی که تعداد یک هزار و ۸۵۷ فقره آن مربوط به مهر ماه ۱۴۰۰ می باشد .

گفتنی است در ابتدای این گفتگو مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به ۸ آبان بیست و هفتمین سالگرد سازمان تعزیرات حکومتی این مناسبت را به همکاران خدوم خود در سراسر کشور تبریک گفت و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی همکاران خود در استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد و بر ادامه روند انجام وظیفه مجدانه این مجموعه در جهت تنظیم هر چه بهتر بازار و کسب رضایتمندی مردم شریف استان تاکید نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *