اخبار داغ

مشکلات مردم در مناطق زلزله زده اندیکا را کاهش دهیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس جمهور گفت: عشایر اندیکا بعد از وقوع زلزله با مشکلاتی مواجه شده اند که دولت قول می‌دهد این مشکلات را کاهش دهد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقداماتی در مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده […]

اشتراک گذاری
08 آبان 1400
98 بازدید
کد مطلب : 136243

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، رئیس جمهور گفت: عشایر اندیکا بعد از وقوع زلزله با مشکلاتی مواجه شده اند که دولت قول می‌دهد این مشکلات را کاهش دهد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق زلزله اندیکا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اقداماتی در مناطق زلزله زده اندیکا انجام شده است که جا دارد از سپاه، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن، هلال احمر، فرمانداری و استانداری صمیمانه تشکر کنم.

وی افزود: مردم اندیکا مردمی بسیار قدرشناس و بزرگوار هستند. ما عشایر را می‌شناسیم و امام و رهبری نیز عشایر را می‌شناختند و می‌شناسند.

رئیس جمهور گفت: عشایر ذخایر و گنجینه‌ای برای انقلاب و نظام هستند و نباید آسیب ببینند. عشایر مردمی پرتلاش، صبور، مقاوم و تولید کننده هستند و همیشه همراه انقلاب و نظام بوده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون عشایر در منطقه اندیکا با مشکلاتی مواجه شده‌اند و دولت تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مشکلات مردم در این مناطق کاهش یابد.

رئیسی افزود: وعده‌هایی از طرف بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام داده شده است و مشغول انجام اقداماتی در مناطق زلزله زده اندیکا هستند. همچنین بنیاد مسکن نیز در حال انجام فعالیت‌هایی در بحث بازسازی مناطق است.

وی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده اندیکا همه پای کار هستند، گفت: سپاه و بسیج نیز با روحیه بسیجی همراه با مردم در حال انجام اقداماتی در مناطق زلزله زده هستند.

رئیس جمهور ادامه داد: با توجه زودرس بودن سرما در مناطق زلزله زده اندیکا باید اقداماتی عاجل برای حل مشکلات در این منطقه انجام شود.

وی افزود: براساس گزارش‌های دریافت شده و قول‌ها، امیدواریم تا قبل از آغاز فصل سرما مردم اندیکا بتوانند سامان جدی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *