اخبار داغ

مدیر مخابرات مخابرات منطقه خوزستان خبر داد:

توسعه شبکه دیتای خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان گتوند شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان شهرستان گتوند، با نصب تجهیزات فنی و با اختصاص لینک دوم FE پهنای باند جدید به سمت شوشتر توسعه یافت. به گزارش تجهیز نیوز،مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت:با توجه به نیاز مردم جهت […]

اشتراک گذاری
08 آبان 1400
80 بازدید
کد مطلب : 136257

توسعه شبکه دیتای خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان گتوند

شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان شهرستان گتوند، با نصب تجهیزات فنی و با اختصاص لینک دوم FE پهنای باند جدید به سمت شوشتر توسعه یافت.

به گزارش تجهیز نیوز،مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت:با توجه به نیاز مردم جهت انجام کارهای بر بستر اینترنت و لزوم ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، توسعه شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت و پر ظرفیت جنت مکان شهرستان گتوند در دستور کار کارشناسان متخصص حوزه دیتای مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه دیتای مخابرات منطقه خوزستان و در شهرستان گتوند، باعملیات فنی و‌ با جذب لینک دوم ۱۰۰ مگابایتی به سمت شهرستان شوشتر و افزایش ۱۰۰ درصدی، پهنای باند مشترکان Adsl خانگی جنت مکان گتوند، به دو لینک FE توسعه یافت و باعث افزایش کیفیت و تبادل اطلاعات مشترکان باند پهن در این مرکز شد.

گفتنی است پیش از این نیز، پهنای باند شبکه دیتای مرکز روستای شهید محمدی که از مرکز تلفن جنت مکان تأمین می شد، با نصب تجهیزات فنی، از این مرکز جدا شده و باعث افزایش کیفیت دیتای خانگی مشترکان در مراکز روستایی محمدی و شهری جنت مکان شهرستان گتوند شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *