اخبار داغ

درختکاری از اعمال حسنه ای است که باید در میان مردم فرهنگ سازی شود

جلسه هماهنگی نهال کاری گروه جهادی شهید همت استان خوزستان و همراهی سازمان منابع طبیعی خوزستان در جاده و بوستان های روستا یی برگزار شد. این جلسه که با حضور مسولین منابع طبیعی استان خوزستان در اداره کل آبخیز داری و منابع طبیعی و همکاری اداره کل بحران استانداری خوزستان بر گزار گردید.حمید رضا اکبری […]

اشتراک گذاری
08 آبان 1400
125 بازدید
کد مطلب : 136288

جلسه هماهنگی نهال کاری گروه جهادی شهید همت استان خوزستان و همراهی سازمان منابع طبیعی خوزستان در جاده و بوستان های روستا یی برگزار شد.

این جلسه که با حضور مسولین منابع طبیعی استان خوزستان در اداره کل آبخیز داری و منابع طبیعی و همکاری اداره کل بحران استانداری خوزستان بر گزار گردید.
حمید رضا اکبری مدیر گروه جهادی شهید همت با بیان اینکه درختکاری باید میان مردم فرهنگ سازی شود بیان داشت:
مبارزه با ریزگرد ها به نتیجه نمی‌رسد مگر با مشارکت مردم و گروه‌های جهادی، زیرا هر کجا گروه های جهادی ورود کردند گره‌ها باز شده است.وی در این نشست ادامه داد:برای گسترش و توسعه درختکاری باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم ، میزان نهال مورد نیاز و نیروی مورد نیاز برای کاشت درخت در روستاها و حاشیه جاده‌های روستایی را بررسی کرده ایم .
وی با ذکر این مطلب که نوع درختی که انتخاب می‌شود نیز باید با اکوسیستم و طبیعت ما همخوانی و سازگاری داشته باشد، به اجرای موفقیت‌آمیز طرح شهید سلیمانی با نیروهای جهادی در کنترل کرونا اشاره کرد و گفت: گروه‌های جهادی می‌توانند در طرح درختکاری همکار منابع طبیعی باشند.
اکبری با اشاره به اینکه کاشت درخت در جوار گوراب‌ها و مناطق آبخیزداری هم اهمیت دارد، تصریح کرد: می‌توان درختان را شناسنامه‌دار کرد و در مردم انگیزه ایجاد کرد، حتی هر کس یک درخت به نام یک شهید غرس کند.
در ادامه جمال موسویان معاون منابع طبیعی خوزستان با بیان اینکه ما در کنار گروه جهادی شهید همت در این برنامه نهایت همکاری را خواهیم کرد اظهار داشت: درختکاری باعث هوای پاک شده و حرکت گروه جهادی شهید همت را پشتیبانی خواهیم کرد. ودر این را از هیچ کوششی دریغ نمی ورزیم. وی در ادامه گفت:
با برنامه درخت کاری بوستان های روستایی و جاده های مواصلاتی روستایی که توسط گروه جهادی شهید همت بررسی و مساعد درخت کاری باشند موافق هستیم و برای این امر خیر تمام قد کوشش خواهیم کرد.

پریسا مستقیم

خبرنگار صدا و سیمای استان خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *