اخبار داغ

دادگستری خوزستان برای مقابله با نا امنی اقدامات خود را افزایش دهد

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان به ظرفیت‌ها و مشکلات این استان اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به شکل عادی و روال معمول مشکلات استان را رفع کنیم، سالیان سال طول می‌کشد و این زیبنده نظام و […]

اشتراک گذاری
07 آبان 1400
107 بازدید
کد مطلب : 136065

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از حبیب خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان به ظرفیت‌ها و مشکلات این استان اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم به شکل عادی و روال معمول مشکلات استان را رفع کنیم، سالیان سال طول می‌کشد و این زیبنده نظام و مردم نیست.

وی جایی را که مجوز می‌خواهد باید با کمترین زحمت به خصوص برای بنگاه‌های کوچک بروز رسانی کرد و بوروکراسی نیز از جلوی پای مردم برداشته و اجازه دهیم که مردم کار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تاکید کرد: دستگاه قضائی خوزستان در مورد مسائل ناامنی و حمایت از تولید باید اقدامات خود را بیشتر کند.

وی با اشاره به اینکه نمی‌شود روی قاضی فشار آورد چون قاضی هم توانی دارد، گفت: شاید بشود با تدبیر کردن، کمک خواستن از مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها ورودی پرونده‌ها را کمتر و مسائل را قضائی حل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *