اخبار داغ

استان‌های معین برای بازسازی اندیکا وارد عمل شوند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، اسماعیل نجار عصر امروز در نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا با حضور وزیر کشور اظهار کرد: نیاز است که استان‌های معین برای بازسازی هرچه سریع‌تر مناطق زلزله‌زده اندیکا وارد کار بشوند. نجار افزود: استان‌های همجوار اعلام آمادگی کردند که با توجه به صعب‌العبور بودن و آغاز بارش‌ها برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام می‌شوند. مدیرکل […]

اشتراک گذاری
07 آبان 1400
79 بازدید
کد مطلب : 136235

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، اسماعیل نجار عصر امروز در نشست قرارگاه بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا با حضور وزیر کشور اظهار کرد: نیاز است که استان‌های معین برای بازسازی هرچه سریع‌تر مناطق زلزله‌زده اندیکا وارد کار بشوند.

نجار افزود: استان‌های همجوار اعلام آمادگی کردند که با توجه به صعب‌العبور بودن و آغاز بارش‌ها برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا اعزام می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نیز در این نشست گفت: کار ساخت جایگاه‌های دام در مناطق زلزله‌زده توسط بسیج سازندگی انجام و با توجه به مکان‌یابی که توسط بسیج سازندگی انجام شده نیاز است که ۱۰۰ جایگاه دام دیگر طراحی شود.

شهاب صدیقی بیان کرد: برای ساخت جایگاه‌های دام نیز سیمان و لوله‌های مورد نیاز تأمین شده‌اند و برای شروع کار باید ماسه تهیه شود و مشکل کار اینجاست که فاصله نزدیک‌ترین کارخانه‌ی ماسه به روستا حدود ۲۸۰ کیلومتر بوده و هزینه رسیدن ماسه به منطقه بسیار بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *