اخبار داغ

فوتبال خوزستان؛ تا ۳ نشه تمام نشه!

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری حبیب خبر، سه تیم خوزستانی در هفته دوم لیگ برتر، بازی را به رقبای خود واگذار کردند تا هفته ای تلخ در ابتدای فصل جدید فوتبال برای مردم خوزستان ثبت شود.  در هفته دوم لیگ بیست و یکم، نفت مسجدسلیمان که مقابل سپاهان حریفی […]

اشتراک گذاری
06 آبان 1400
38 بازدید
کد مطلب : 135974

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری حبیب خبر، سه تیم خوزستانی در هفته دوم لیگ برتر، بازی را به رقبای خود واگذار کردند تا هفته ای تلخ در ابتدای فصل جدید فوتبال برای مردم خوزستان ثبت شود.
 

در هفته دوم لیگ بیست و یکم، نفت مسجدسلیمان که مقابل سپاهان حریفی کاملا ناآماده نشان داد با دریافت سه گل در نیمه اول، بازی را به حریف خود واگذار کرد. در ادامه بازی های هفته دوم نیز نفت آبادان رو در روی تراکتور قرار گرفت و با نتیجه ای مشابه با دیگر تیم نفتی خوزستان، مغلوب شد.
 
به گزارش حبیب خبر به نقل از ایسنا، در حالی که مردم خوزستان امیدوار بودند، شاگردان ویسی در تیم فولاد بتوانند شکست دو تیم بحران زده نفتی خوزستان را در هفته دوم جبران کند، در عین ناباوری نیز فولادی ها در نتیجه ای مشابه با دو تیم دیگر خوزستان، بازی را در حالی که نیمه اول با تساوی به رختکن رفته بودند، به حریف اراکی خود واگذار کردند تا در نهایت هفته ای تلخ برای مردم فوتبال دوست خوزستان رقم بخورد.
 
نوع فوتبال و بازی سه تیم خوزستانی در دو هفته اخیر و دریافت تعداد گل های فراوان، به صورتی که فولاد تاکنون شش گل دریافت کرده است، نشان از مشکلات بسیار این تیم ها در خطوط مختلف علی رغم شروع کار آن ها در ابتدای فصل های گذشته است.
مشکلاتی که البته در دو تیم نفتی به مشکلات فروان ساختاری آن ها و دیر آغاز کردن تمریناتشان بر می گردد.
 
البته اگرچه فولاد مشکلات ساختاری ندارد و همیشه باشگاه ساختارمند بوده است اما این تیم که در فصل نقل و انتقالات به دلیل پنجره بسته، نه تنها نتواست بازیکنی جذب کند، بلکه چند بازیکن خوب خود را هم از دست داد، باعث شده در وضعیتی مشابه با دو نماینده دیگر خوزستان قرار داشته باشد.
اما نکته قابل تامل این است که چه بر سر بازیکنان فصل قبل فولاد آمده است که به نظر می رسد، امسال در حد و اندازه فصل قبل نیستند؛ آیا اشباع شده اند یا ایراد کار جای دیگر است؟
 
اما با تمام این اوصاف، نتایج سه تیم خوزستانی در دو هفته اول دور از انتظار بود و نگرانی بسیاری در جامعه فوتبال خوزستان و مردم فوتبال دوست استان ایجاد کرده است تا جایی که عنوان می شود احتمالا تیم های نفتی خوزستانی کار سختی برای بقا در لیگ برتر داشته باشند.
 
فارع از وضعیت دو تیم نفتی، فولاد نیز در این فصل اصلا در حد و اندازه باشگاه فولاد ظاهر نشده است و دریافت شش گل در دو بازی و زدن تنها یک گل، نشان می دهد که اگر ویسی نتواند در همین روزها مشکل تیمش را برطرف کند، فولاد هم در ادامه راه، روزهای خیلی سخت و بغرنجی خواهد داشت. البته خود ویسی نیز با عذرخواهی از مردم خوزستان، عنوان کرده که فولاد نیاز کالبد شکافی دارد.
 
باید دید در هفته سوم لیگ برتر، نمایندگان خوزستان می توانند نتایج از دست رفته را جبران کنند یا ناکامی ها تداوم داشته و شرایط دیگری را برای سه تیم رقم خواهد زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *