اخبار داغ

راهکار هیات کاراته خوزستان: سروصدا کنید تا پول بگیرید!

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری حبیب خبر، یک مربی کاراته با اشاره به بی توجهی مسوولان هیات نسبت به اعزام ورزشکاران خوزستانی دعوت به شده به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: وقتی به هیات گفتیم که هزینه اعزام را بدهید به ما می گویند: پولی نداریم؛ بروید در راه […]

اشتراک گذاری
06 آبان 1400
60 بازدید
کد مطلب : 136051

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری حبیب خبر، یک مربی کاراته با اشاره به بی توجهی مسوولان هیات نسبت به اعزام ورزشکاران خوزستانی دعوت به شده به اردوی تیم ملی نوجوانان، گفت: وقتی به هیات گفتیم که هزینه اعزام را بدهید به ما می گویند: پولی نداریم؛ بروید در راه روهای اداره کل ورزش و جوانان، سر و صدا کنید تا پول بگیرید!

 علی کاویانی در گفت و گو با ایسنا، درباره بی اعتنایی هیات به کاراته کاهای خوزستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی، اظهارکرد: شاگرد من به همراه سه ورزشکار دیگر استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند که متاسفانه هیات هزینه های اعزام این چهار ورزشکار را تقبل نمی کند.

 وی افزود: زمانی که شاگردم به اردوی اول دعوت شد، حتی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اعلام کردم که هیات هزینه اعزام را پرداخت نمی کند که به آقای نصیری معاون مدیرکل ورزش استان به من گفت با هزینه خودتان اعزام کنید و پول آن را می دهیم. این اعزام را با هزینه خودم انجام دادم و ورزشکارم اردوی نخست را با موفقیت پشت سر گذاشت و به اردوی بعدی هم دعوت شد اما پول من را تاکنون پرداخت نکرده اند.

این مربی بیان کرد: شاگردم و سه ورزشکار دیگر استان اکنون باید به زنجان بروند ولی هیات می گوید ما اصلا پولی برای اعزام ورزشکاران دعوت شده به اردو نداریم و این هم برای این است که هیات در گرفتن مطالبات خود از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان کوتاهی کرده است.

وی گفت: وقتی به هیات گفتیم که هزینه اعزام را بدهید به ما می گوید پولی نداریم و بروید در راه روهای اداره کل ورزش و جوانان، پیش آقای حیدری مدیرکل و نصیری معاونش سر و صدا کنید تا پول بگیرید.

وظیفه من رایزنی با مسئولان برای تهیه پول نیست و منِ مربی باید تمرکزم روی آمادگی شاگردم بگذارم. به نظر من، افراد هیات توانایی و دغدغه ای برای پیشرفت کاراته ندارند و حتی حاضر نیستند این مهم را قبول کنند و کنار بروند.

کاویانی افزود: من نمی دانم ناتوانی هیات را باید چه کسی جبران کند و اگر هم قبول زحمت کرده اند باید کار کنند. فکر نمی کنم از اردوی تیم ملی مهمتر هم باشد که هیات از اعزام ورزشکاران استان شانه خالی می کند. اداره کل ورزش و جوانان باید پاسخگو باشد.

هزینه اردوی اول را خودم پرداخت کردم و پول آن را هنوز به من نداده اند، ضمن این که چند اردوی دیگر هم در پیش است و آیا من باید تمام هزینه ها  را پرداخت کنم؟

وی با بیان این که یک مدیر باید تخصص و دانش داشته باشد، عنوان کرد: می خواهم بدانم برنامه رییس هیات چیست؟ استان های دیگر دغدغه دارند که اردونشین داشته باشند، آن وقت خوزستان که چهار ورزشکار دارد، هیات می گوید تعداد نفرات زیاد است و نمی توانیم هزینه کنیم.

هیات باید بتواند رایزنی کند و اسپانسر پیدا کند ولی به ما می گوید خودتان بروید و با اداره کل صحبت کنید. تمام برنامه هیات این است که مناسبت های مختلف را در گروه ها و کانال های زیر نظر هیات، تبریک یا تسلیت بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *