اخبار داغ

افزایش سطح همکاری ها بین جمعیت هلال احمر خوزستان و منطقه آزاد اروند

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در نشست مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان و سرپرست منطقه آزاد اروند مطرح شد نشستی با حضور دکتر خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان و مهندس اسکندری سرپرست منطقه آزاد اروند ،نیک پی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان و حکمت عضو شورای اجرایی […]

اشتراک گذاری
06 آبان 1400
60 بازدید
کد مطلب : 136055

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، در نشست مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان و سرپرست منطقه آزاد اروند مطرح شد

نشستی با حضور دکتر خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان و مهندس اسکندری سرپرست منطقه آزاد اروند ،نیک پی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آبادان و حکمت عضو شورای اجرایی این جمعیت با موضوع بررسی راهکارهای تعامل بیش از پیش این دو مجموعه در ساختمان منطقه آزاد اروند تشکیل شد.

در این نشست دکتر خدادادی بر ضرورت توسعه زیرساخت های سلامت محور و فعالیت های بشردوستانه به ویژه افزایش سطح توریسم درمانی در شهرستان های آبادان و خرمشهر تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از آمادگی جمعیت هلال احمر جهت همکاری در این زمینه با منطقه آزاد اروند خبر داد.

اسکندری نیز در این نشست از افزایش سطح همکاری های این دو مجموعه استقبال و ابراز امیدواری کرد در آینده با گسترش فعالیت های عام المنفعه و بشردوستانه در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند شاهد مرتفع شدن بخشی از مشکلات و محرومیت ها باشیم.

سرپرست منطقه آزاد اروند همچنین بر لزوم اجرایی شدن قوانین مربوط به مناطق آزاد در شهرستان های آبادان و خرمشهر تاکید کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد ضمن همکاری بیش از پیش با مجموعه های مردم نهاد از جمله جمعیت هلال احمر، نقش منطقه آزاد اروند را در افزایش سطح رفاه ساکنین این منطقه پر رنگ و ملموس نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *