اخبار داغ

نشست خبرنگاران با شهردار و اعضای شورای شهر باغملک برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری اوربه نیوز، نشست خبرنگاران با شهردار و اعضای شورای شهر باغملک برگزار شد. در این نشست مطرح شد اصحاب رسانه که به عنوان هوش ، گوش و چشم مردم هستند میتوانند در پیشرو اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ایفا کنند باید در […]

اشتراک گذاری
04 آبان 1400
59 بازدید
کد مطلب : 135807

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری اوربه نیوز، نشست خبرنگاران با شهردار و اعضای شورای شهر باغملک برگزار شد. در این نشست مطرح شد

اصحاب رسانه که به عنوان هوش ، گوش و چشم مردم هستند میتوانند در پیشرو اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ایفا کنند

باید در کنار همدیگر با انتقاد سازنده در پیشرفت و اصلاح شهر کار کرد و مطالبه گری همراه با آگاهی باشد

نشست خبرنگاران با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در محل دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار باغملک ضمن خیر مقدم به خبرنگاران حاضر در جلسه و ابراز خرسندی در این جمع افزود: حرفه خبرنگاری تنوع دارد و روزمرگی ندارد و اصحاب رسانه که به عنوان هوش ، گوش و چشم مردم هستند میتوانند در پیشرو اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایفای نقش کنند.

انوشیروان بهرامی با اشاره به اینکه خبرنگار میتواند رسالتی را که دارد به خوبی انجام دهد بیان کرد: وقتی خبرنگار نقدی انجام میدهد باید منصفانه باشد تا در راستای پیشرفت جامعه بتواند برای مردم و جامعه ارزشمند باشد ، حرف و قلمی که زده میشود نشان از فلسفه وجودی است که اصحاب رسانه دارند و اهمیت موضوع تا حدی است که خداوند به قلم قسم میخورد.

وی ادامه داد: باید در کنار همدیگر با انتقاد سازنده در پیشرفت و اصلاح شهر کار کرد و مطالبه گری همراه با آگاهی و هر شهروند یک خبرنگار و رسانه باشد ، مردم به سطح و آگاهی رسیدند که میتوانند صحت خبرها را متوجه شوند و قلم زدن باید برای رضای خداوند باشد ، من در شهرهای زیادی بودم اما خبرنگاران شهرستان باغملک توانمند هستند که این نشان دهنده فرهنگ بالا در این حوزه است.

شهردار باغملک با اشاره به اینکه با وجود پتانسیل های موجود در شهرستان کار نشده است یادآور شد: خیابان ها و حتی پیاده روها با استفاده از استانداردها ساخته نشد و یک شهروند به راحتی نمی تواند عبور کند ، با بازدید های میدانی و صحبت با شهروندان به آنها تاکید کردم که شهر برای آنهاست و باید در آبادانی آن تلاش کنیم ، من با خدای خودم عهد بستم که بدون هیچ گونه چشم داشتی صادقانه و خالصانه برای مردم کار کنم و در انتشار مطالب میتوانید از من مشورت بگیرید.

وی عنوان کرد: باید با همدیگر شفاف باشیم و من با روی باز و گوش شنوا آماده پذیرش انتقادها که در اصلاح و پیشرفت جامعه تاثیر دارد هستم و در جامعه ای که انتقاد نباشد آن جامعه مُرده است.

بهرامی در پایان ضمن بیان اینکه طی یک هفته کاری خود درخواست ها بسیار جزئی بوده است خاطر نشان کرد: باید به سمت شهری خلاق ، هوشمند ، زیست پذیر ، سالم و با شور و نشاط رفت و نیاز های ابتدایی شهر پیشتر برطرف میشد ، برای راه اندازی فرهنگ سرا ، پارک بانوان ، حوزه فرهنگی و….. تلاش کرد و با همفکری و همدلی شهری را که در خور شان و منزلت مردم با توجه به ظرفیت هایی که دارد بازسازی کنیم.

در ادامه نیز اعضای شورای شهر به ایراد سخن پرداختند و همچنین خبرنگاران حاضر در جلسه مشکلات شهر را که در حوزه شهرداری بوده مطرح کردند و شهردار و اعضای شورای شهر نیز پاسخ دادند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *