اخبار داغ

حفر و تکمیل ۴۱ حلقه چاه های نفت و گاز در ۷ ماه سال جاری در مناطق خشکی و دریایی کشور

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت  ملی حفاری ایران  در این باره گفت: از این تعداد چاه ۴ حلقه توسعه ای، ۲ حلقه اکتشافی و ۳۵ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است. وی افزود: ۳۲ حلقه از مجموع چاه ها در گستره شرکت […]

اشتراک گذاری
04 آبان 1400
56 بازدید
کد مطلب : 135761

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، بابک زنگنه مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت  ملی حفاری ایران  در این باره گفت: از این تعداد چاه ۴ حلقه توسعه ای، ۲ حلقه اکتشافی و ۳۵ حلقه تعمیری تکمیلی بوده است.

وی افزود: ۳۲ حلقه از مجموع چاه ها در گستره شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۵ حلقه در حوزه عملیاتی شرکت نفت فلات قاره، یک حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در قالب پروژه و ۲ حلقه در پروژه های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری و تکمیل گردید.

زنگنه اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان مهرماه امسال متراژ حفاری چاه ها با کاربست ناوگان حفاری این شرکت به رقم ۴۴ هزار و ۹۳۴ متر رسید.

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: هم اکنون ۱۳ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی این شرکت در موقعیت های عملیاتی در حال جابجایی می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *