اخبار داغ

اهدا کتاب به کتابخانه های مدارس دهستان های شهرستان شادگان

گروه جهادی شهید همت خوزستان با همکاری دهیاری روستا عبودی بخش خنافره شهرستان شادگان به کتابخانه های مدارس آن دهستان کتاب اهدا کرد. کتاب سرچشمه معرفت و آگاهی است و مطالعه سپهری است در مقابل نادانی ها. به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حمید رضا اکبری ، مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان گفت‌: کتاب سرچشمه […]

اشتراک گذاری
04 آبان 1400
78 بازدید
کد مطلب : 135714

گروه جهادی شهید همت خوزستان با همکاری دهیاری روستا عبودی بخش خنافره شهرستان شادگان به کتابخانه های مدارس آن دهستان کتاب اهدا کرد.

کتاب سرچشمه معرفت و آگاهی است و مطالعه سپهری است در مقابل نادانی ها.

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، حمید رضا اکبری ، مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان گفت‌: کتاب سرچشمه معرفت و آگاهی است و مطالعه سپهری در مقابل نادانی ها و بابیان اینکه اهدای کتاب‌ اهدای دانایی ها است اظهار داشت : پیش از بازدید از این روستا آسیب شناسی توسط اعضای گروه درباره موزه کتاب و کتابخوانی در روستا شکل گرفت تا بر اساس آن برنامه ریزی و کتاب تهیه نموده و همراه خود بیاوریم..

اکبری با بیان اینکه هدف این سفر، سرکشی و بررسی برخی مشکلات بخش خنافره بود، تصریح کرد: در این سفر به دلیل حضور تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان در مدارس این روستا و محرومیت‌های فرهنگی این منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان این روستاها، اما امکانات فرهنگی واقعا اندک است که امیدواریم با عنایت مسئولان دولت سیزدهم، این روستاها هم دارای بخش‌ها و مراکز فرهنگی شوند و یا حداقل توزیع بسته‌های فرهنگی منظم صورت گیرد.

مدیر گروه جهادی شهید همت خوزستان ضمن اشاره به کتاب‌های اهدا شده به دهیاری روستا توسط گروه جهادی شهید همت بیان داشت: دسترسی سریع به کتاب، ترویج کتاب و کتابخوانی و بسط فرهنگی در نقاط محروم را از اهداف این گروه دانست و خاطرنشان کرد: در برخی مناطق که توزیع جغرافیایی و جمعیتی اجازه دهد، باید با کمک دستگاه های حاکمیتی و فرهنگی کتابخانه تاسیس شود و این امر تحقق نمی یابد مگر با اراده و پیگیری های دوستداران فرهنگ ساکن در آن منطقه.اکبری با انتقاد از متولیان دولتی که جغرافیای فرهنگی کشور را در شهرها و مرکز استان محدود ‌کرده اند ، بیان داشت : دایره فرهنگی باید تا روستاها مد نظر واقع شود نه تنها شهرستان ها؛ چرا که فقر فرهنگی و اقتصادی در روستاها بیداد می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *