اخبار داغ

آئین کلنگ زنی ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با حضور نماینده نماینده مردم شهرستان شوشتر در مجلس اسلامی،مدیرکل بیمه سلامت خوزستان و هئیت همراه پروژه ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شد. به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، روز سه شنبه چهارم آبان ماه در ایام گرامیداشت هفته بیمه سلامت، مدیرکل بیمه […]

اشتراک گذاری
04 آبان 1400
68 بازدید
کد مطلب : 135826

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، با حضور نماینده نماینده مردم شهرستان شوشتر در مجلس اسلامی،مدیرکل بیمه سلامت خوزستان و هئیت همراه پروژه ساختمان جدید بیمه سلامت در شهرستان شوشتر کلنگ‌زنی شد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت خوزستان، روز سه شنبه چهارم آبان ماه در ایام گرامیداشت هفته بیمه سلامت، مدیرکل بیمه سلامت استان و هیات همراه در سفر خود به شهرستان شوشتر پروژه ساختمان جدید بیمه سلامت این شهرستان کلنگ زده شد.
دکتر علی خسروی در تشریح جزئیات پروژه ساختمان جدید افزود: احداث ساختمان بیمه سلامت با پیش بینی رقمی بالغ بر ۵ میلیارد تومان به مدت یک سال در دستور کار ساخت قرار گرفته است.

مدیرکل بیمه سلامت تصریح کرد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر عرصه و با زیر بنای ۴۴۷ متر مربع در دو طبقه طراحی و احداث خواهد شد.

خسروی اضافه کرد: احداث این ساختمان در راستای تکریم ارباب رجوع و ارائه مطلوب به بیمه شدگان در فضای با امکانات پیشرفته، شایسته مردم مومن و ولایت مدار شهرستان شوشتر با حمایت و پشتیبانی نماینده محترم مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در دستور کار اجرا قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *