اخبار داغ

دیدار کارکنان اداره برنامه ریزی با مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی، همکاران واحد برنامه ریزی با عبداله ابول پور مدیرعامل گاز خوزستان نشست صمیمی برگزار کردند. در ادامه این دیدار مدیرعامل گاز خوزستان ضمن اشاره به اهمیت برنامه ریزی در سازمان گفت: برنامه‌ریزی یعنی تعیین هدف های […]

اشتراک گذاری
03 آبان 1400
117 بازدید
کد مطلب : 135663

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از آنزان آنلاین، به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی، همکاران واحد برنامه ریزی با عبداله ابول پور مدیرعامل گاز خوزستان نشست صمیمی برگزار کردند.

در ادامه این دیدار مدیرعامل گاز خوزستان ضمن اشاره به اهمیت برنامه ریزی در سازمان گفت: برنامه‌ریزی یعنی تعیین هدف های درست، سپس انتخاب مسیر و وسیله و روشهای مناسب برای تحقق این اهداف که شامل؛ تعیین چشم انداز و ماموریت سازمان جهت تعیین اهداف استراتژی و برنامه های عملیاتی و برای تحقق اهداف بلند مدت است.

گل پیچی با تاکید بر اهمیت و جایگاه واحد برنامه ریزی در سازمان افزود: برنامه ریزی به دو بخش استراتژیک و عملیاتی تقسیم می شود. هرساله سند استراتژی سازمان که شامل: چشم انداز، ماموریت و ارزشهای سازمانی مورد بررسی قرار می گیرد، در سال جاری توانستیم با اخذ مشاور در روند این مهم سرعت ببخشیم.

در پایان این نشست همکاران واحد برنامه ریزی ضمن تشکر از مدیرعامل به دلیل وقتی که در اختیار آنها قرارداده شده، نظرات و پیشنهاد های خود را در خصوص بهبود فرآیند های سازمان ارائه دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *