اخبار داغ

پیام‌ تبریک مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تیریک گفت: متن پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان پیامبر اکرم (ص) به راستی که پیام […]

اشتراک گذاری
01 آبان 1400
144 بازدید
کد مطلب : 135742

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) تیریک گفت:

متن پیام‌ مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان‌ به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)

بنام‌ خداوند بخشنده و مهربان

پیامبر اکرم (ص) به راستی که پیام آور مهربانی است، از آن جهت که حتی زادروزش نیز براتی برای «وحدت» بیشتر بین اهل تشییع و تسنن است.   روایت روز میلاد آخرین نبی بر این کره خاکی، ریسمانی محکم برای اتحادی از جنس برادری برای مذاهب اسلامی شد. همان هدفی که آن پیامبر بزرگوار برای تعالی آن یعنی «وحدت اسلامی» همت بسیار گماشت.   منظور از وحدت اسلامی، همکاری و تعاون پیروان مذاهب اسلامی بر اساس اصول مسلّم و مشترک دین مبین اسلام است. در سایه این وحدت می ‌توان در راستای تحقق اهداف و مصالح امت اسلامی موضعی واحد و همسو اتخاذ کرد و در برابر دشمنان اسلام ایستادگی نمود، در حالی که احترام به التزام قلبی و عملی هر یک از مسلمانان به مذهب خود نیز حفظ شود.   اینجانب میلاد با سعادت پیامبر خوبی ها حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین میلاد با سعادت رییس مذهب تشییع حضرت امام جعفر صادق (ع) را به خدمتگزاران این مرز و بوم، به ویژه همکاران تلاشگر مجموعه فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و امیدواریم وحدت اسلامی زمینه ‌ساز اخوت هر چه بیشتر میان مذاهب اسلامی و اعتلای دین مبین‌ اسلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *