اخبار داغ

انتصاب سرپرست مدیریت حقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، طی حکمی از سوی علی کربلایی زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، آقای سیدعابدین موسوی به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی این سازمان منصوب و مشغول بکار شد. در حکم انتصاب سیدعابدین موسوی آمده است: نظر به مراتب […]

اشتراک گذاری
01 آبان 1400
45 بازدید
کد مطلب : 135592

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، طی حکمی از سوی علی کربلایی زاده معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، آقای سیدعابدین موسوی به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی این سازمان منصوب و مشغول بکار شد.

در حکم انتصاب سیدعابدین موسوی آمده است:

نظر به مراتب تعهدوشایستگی های علمی وعملی جنابعالی وبنابه پیشنهاد مشاورعالی سازمان به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت حقوقی سازمان منصوب میشوید.

پیگیری مجدانه وظایف محوله دراجرای ماموریتهای سازمان درچهارچوب وظایف و ضوابط در راستای اهداف و سیاستهای کلان سازمان با بهره گیری از نیروهای متعهد و متخصص از جمله حفظ و پیگیری منافع موجود سازمان با بکارگیری از ابزارهای قانونی، دفاع از حقوق سازمان و شبکه تعاونیها در مراجع قانونی و قضایی ، نظارت و پیگیری حقوقی و قضایی درمورد وصول مطالبات ، اظهار نظر و تهیه پاسخ فنی و حقوقی در خصوص شکایات واصله از مراجع ذیصلاح نظارتی ، قضایی و حقوقی ، نظارت بر تنظیم متون قراردادها در چهار چوب قوانین و مقررات در جهت حفظ حقوق سازمان و شبکه و همچنین سایر امور منطبق بر وظایف ذاتی آن مدیریت موردانتظاراست.

ازدرگاه خداوندسبحان دوام توفیقات شما را در پیروی از منویات حکیمانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) هم راستابا سیاست ها وراهبردهای دولت سیزدهم با هدف تحقق حداکثری تدابیر و برنامه های وزیرمحترم جهاد کشاورزی مسئلت می نمایم.

موسوی دانش آموخته حقوق خصوصی، مدرس دوره های متعدد حقوقی، تهیه مقالات تخصصی حقوقی، بازرس ویژه مدیرعامل ومسئول امور قراردادهای سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور،مسئول امورحقوقی وبازرسی تعاون روستایی خوزستان،مشاورحقوقی دبیرشورای عالی استانها، ازجمله سوابق علمی، مدیریتی و اجرایی ایشان می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *