اخبار داغ

نشست مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با شرکت های تابعه شستا در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوزو به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، پس از بازگشت از آبادان، در جلسه ای که با حضور مدیران شرکت های تابعه شستا برگزار شد ، شرکت نمود . در ابتدا مدیران شرکت های تابعه شستا […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1400
111 بازدید
کد مطلب : 135360

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوزو به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی در دومین روز از سفر خود به استان خوزستان، پس از بازگشت از آبادان، در جلسه ای که با حضور مدیران شرکت های تابعه شستا برگزار شد ، شرکت نمود . در ابتدا مدیران شرکت های تابعه شستا گزارشی در خصوص وضعیت شرکت ها به مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی ارائه نمودند . سپس دکتر میرهاشم موسوی گفت: موضوع مهم این است که شرکت‌ها به مسائل اجتماعی شهر و استان محل فعالیت خود توجه داشته باشند تا مردم و بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی بدانند که شستا به معنای واقعی متعلق به کارگران و بازنشستگان است. حساب‌های بانکی شرکت‌های تابعه شستا می بایست به شعب بانک‌های استان و یا شهر های محل فعالیت انتقال یابد. شرکت های تابعه شستا به گونه‌ای فعالیت کنند که ضمن انجام ماموریت و ایفای تعهدات خود درقبال سازمان تامین اجتماعی، منفعتشان در حد امکان شامل شهرهای محل فعالیتشان بشود .

سرپرست سازمان تامین اجتماعی مهمترین وظیفه این سازمان را پرداخت حقوق بازنشستگان و تامین هزینه خدمات درمانی جامعه تحت پوشش برشمرد و گفت: بخشی از هزینه خدمات سازمان تامین اجتماعی باید توسط شستا پرداخت شود و انتظار داریم که شستا سهم خود را به نحو صحیح و در موعد مقرر نسبت به جامعه شریف بیمه‌شدگان و بازنشستگان ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *