اخبار داغ

طراحان طرح صیانت گفتند بحث فیلتر آن طور که شایع شده نیست

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به مردم می‌گوییم خودروی ایرانی سوار شوید، بسم‌الله، ادارات دولتی ماشین‌های خارجی‌شان را به بازار عرضه کنند. در طرح اصلاح واردات خودروی خارجی، تامین ارز از منابع داخلی نیست؛ انحصار در واردات هم برداشته شده است. خودروسازان در برخی […]

اشتراک گذاری
25 مهر 1400
113 بازدید
کد مطلب : 135342

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز، روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:

به مردم می‌گوییم خودروی ایرانی سوار شوید، بسم‌الله، ادارات دولتی ماشین‌های خارجی‌شان را به بازار عرضه کنند. در طرح اصلاح واردات خودروی خارجی، تامین ارز از منابع داخلی نیست؛ انحصار در واردات هم برداشته شده است. خودروسازان در برخی مدل‌ها کاملا به مردم اجحاف می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه جهان آرا:

اگر روزی نفت شد ۱۴۰ دلار، نباید فکر کنیم الان که پول داریم باید آن را در روستاها و شهرهای مختلف به مردم بدهیم ولی کاری نکنیم؛ باید برای کار جهادی، مردم را هم وارد کار کرد.

مجلس باید سنگ‌هایی را که پیش پای مردم گذاشته شده و موانعی که پای تولیدکنندگان را قفل کرده بردارد.

قبول ندارم دولت و مجلس یکدست هستند، آخرین تجربه به نظرم مربوط به دوره مرحوم هاشمی است. یکدست شدن‌ها نه اصالت دارد نه درست است.

روح‌الله ایزدخواه نماینده مردم تهران:

تهران، با پل زدن و ایستگاه مترو ساختن درست نمی‌شود! دولت و مجلس باید به سمت اصلاح ساختار بودجه بروند.

ایزدخواه تاکید کرد که مجلس انقلابی، به رفقا سخت‌تر می‌گیرد تا رقبا، دولت انقلابی هم باید همینطور باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه به شفافیت آرا، اموال و مکاتبات اعتقاد دارد، اظهار کرد:

اگر بحث محرمانگی اموال مسئولان در کمیسیون هم تصویب شود، قطعا در صحن مجلس رد خواهد شد. آنچه مطرح شده اینکه سامانه‌های دریافت اطلاعات اموال مسئولان به هم متصل شده و اطلاعات آنها محرمانه باشد.

روح‌الله ایزدخواه در برنامه جهان آرا: نمایندگان مجلس و مسئولان درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، با مردم کم حرف زده‌اند در حالیکه باید به مردم اعتماد کرد. طراحان طرح توضیح دادند و گفتند بحث فیلتر آنطور که شایع شده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *