اخبار داغ

شهردار لالی بالاخره انتخاب شد / فرضعلی علیجانی با ۴ رای موافق به فرمانداری معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری لالی نیوز، پس از تاخیری چند ماهه شورای شهر لالی یکی از اعضای سابق شورای شهر مسجدسلیمان را که برای دوره جدید رد صلاحیت شده بود، به عنوان شهردار جدید لالی انتخاب کردند.  رییس شورای اسلامی شهر لالی در این خصوص عنوان کرد: در […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1400
88 بازدید
کد مطلب : 135308

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پایگاه خبری لالی نیوز، پس از تاخیری چند ماهه شورای شهر لالی یکی از اعضای سابق شورای شهر مسجدسلیمان را که برای دوره جدید رد صلاحیت شده بود، به عنوان شهردار جدید لالی انتخاب کردند. 

رییس شورای اسلامی شهر لالی در این خصوص عنوان کرد: در نشست هفته قبل شورای اسلامی شهر لالی که با حضور پنج عضو شورا برای انتخاب شهردار برگزار شد، از بین چند گزینه، فرضعلی علیجانی با چهار رای موافق و یک رای مخالف به عنوان شهردار انتخاب شد.

قاسم رستمی عنوان کرد: با توجه به روال انجام امور اداری ارسال مصوبه انتخاب شهردار و تعطیلی های آخر هفته این مصوبه به صورت رسمی امروز شنبه به فرمانداری تحویل داده می شود.

گفتنی است شهردار منتخب لالی، عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان است و ریاست فنی وحرفه ای شهرستان اندیکا را در کارنامه خود دارد که در انتخابات دوره جدید شورای شهر مسجدسلیمان تایید صلاحیت نشده بود.

حال پس از انتخاب شورای شهر باید دید کمیته تطبیق فرمانداری و پس از آن مراحل بعدی که در استانداری دنبال می شود نهایتا به صدور حکم شهردار لالی می انجامد یا اتفاقات دیگری در این مسیر رخ خواهد داد .

از ۵ رایی که اعضای شورای شهر لالی برای انتتخاب فرضعلی علیجانی داشتند ۴ رای موافق و تنها رضا خدری جوانترین عضو شورا با این انتخاب مخالف بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *