اخبار داغ

تقدیر و سپاس رئیس اداره گاز رامهرمز از فرمانده انتظامی این شهرستان

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس اداره گاز رامهرمز از فرمانده انتظامی این شهرستان تقدیر نمود. رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز دیدار و از زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آمد. اسدزاده ضمن گرامی داشت […]

اشتراک گذاری
24 مهر 1400
75 بازدید
کد مطلب : 135316

به گزارش پایگاه خبری تجهیزنیوز و به نقل از پان(پایگاه خبری آنزان آنلاین)، رئیس اداره گاز رامهرمز از فرمانده انتظامی این شهرستان تقدیر نمود.

رییس اداره گاز شهرستان رامهرمز گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز دیدار و از زحمات این مجموعه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

اسدزاده ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی افرود: برقراری امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می‌ نمائید.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ضمن تشکر از حضور رئیس اداره گاز، اظهار داشت: در این برهه از زمان که با شیوع بیماری کرونا در ابعاد مختلف حیات اجتماعی کشور را به شدت تحت تاثیر قرار داده و تاثیرات منفی آن در شهرستان طیفی از حوزه‌های اقتصادی تا فرهنگی قابل مشاهده است، گاز پایدار باعث دلگرمی و ایجاد رضایت مردم و یکی از دلایل اصلی آرامش در شهرستان بوده قدردانی نمودند.

وی در پایان ابراز امیدواری نمودند با همکاری پرسنل ناجا با اداره گاز شهرستان رامهرمز امنیت و آسایش خاطر مردم بیش از پیش تامین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *